Gå til innhold

Ligge underst

Fremhevede innlegg

Gjest you know...
Skrevet

Hva gjør dere hvis dere f.eks. blir tatt i misjonæren? Ligger dere der bare å tar imot eller gjør dere noe ut av dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det faller seg naturlig å ikka bare ligge der. Man kan jo bruke skjedemuskulaturen, armene, munnen, beina... Jeg liker å ta i bru hele spekteret :)

Gjest you know...
Skrevet

Jeg synes også det faller seg naturlig. Men har lagt merke til at hvis det er omvendt og han ligger å beveger på stussen, så bir d litt feil rytme og da blir alt feil..

Skrevet

Jeg slynger bena rundt kroppen hans, støter imot og beveger kroppen min i takt med hans, kysser ham, stryker ham overalt på kroppen (eller klemmer / småklorer hvis det er utrolig deilig), masserer rumpa hans og forteller akkurat hvor deilig jeg har det.

Tror ikke jeg hadde klart å bare "ligge og ta imot" når det er deilig, alt dette kommer naturlig! :D

Skrevet

Som regel klarer jeg ikke å bli liggende i den vanlige misjonæren så lenge av gangen, men jeg strekker beina opp i lufta, slynger dem rundt han el. og så beveger jeg på underlivet, bruker skjedemusklene, kysser stryker, biter, klorer, lugger, alt ettersom hva slags steming det er. Men ligger i hvertfall ikke helt rolig og bare tar i mot.

Skrevet

Jeg ligger nok heller ikke og bare tar imot. Jeg bruker skjedemusklene, tar på meg selv (noe han elsker), tar på ham, klorer, kysser... Og jeg pleier å slenge beina rundt ham, noen ganger over skuldrene. :)

Skrevet

Nei, synes det blir feil og lite engasjerende å bare ligge der og ta i mot. Deilig å finne rytmen med underlivet, klemme godt rundt han, kjele med brystvortene hans (han går rett til himmels da så jeg må være forsiktig, hehe) og tungekysse. Klemme rumpa hans og kjenne at han jobber er også deilig. Åh, ble jo helt ør her.... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...