Gå til innhold

gutter ser ut til å bruke meg som en "pausefisk"...

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

alle gutter som har tatt kontakt med meg i det siste (i en periode over noen år) har akkurat kommet ut av et forhold eller er på vei ut av et forhold. det har skjedd flere ganger, og er jo ikke alle gangene jeg har visst at de har nylig hatt et forhold.

disse guttene det er snakk om kjenner heller ikke hverandre, og jeg har møtt dem tilfeldig. noen av dem har jeg kjent fra før og noen er ukjente.

men tilsynelatende gir de uttrykk for at de er interessert i meg og muligens et forhold, helt til jeg finner ut at de bare trenger "noen" til å komme seg videre med etter et ødelagt forhold..

lurer på hvilke signaler jeg gir som gjør at de tror de kan bruke meg på denne måten??

har jo opplevd det flere ganger, og har blitt mer oppmerksom på signaler som sier at gutten ikke sier sannheten når det gjelder hans intensjoner..

jeg er av den stille typen, og absolutt ikke lett på tråden.. har vert singel lenge, kanskje gutter tror jeg er desperat?? i dont know..

er veldig følsom, så dette har ødelagt en del for tilliten min til gutter og det å stole på folk i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poenget er at det alltid er nok av folk som vil utnytte andre.

Derfor må man selv sørge for at man ikke lar seg utnytte.

Man må aldri glemme at andre er egoister - de tenker ikke på deg, men på seg selv. DU må tenke på deg.

Dette betyr altså at du i utgangspunktet ikke skal ha full tillit til et menneske du ikke kjenner.

Det er opp til dette mennesket å bevise sin verdi overfor deg først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Steinar. Det er du som kan bryte dette mønsteret. Er gutten akkurat kommet ut av et forhold, så hold deg unna. Ikke værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...