Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Hei i januar bestilte jeg masse klær og sko til en teater forestilling vi skal ha i juni. Jeg bor i brasil og går på og jeobber ved en teater skole. Vi eller jeg bestilte vel 14 par like sko og kjoler osv jeg/vi kjøpte også noen av klærne og skoene med en gang på men bestilte flere da butikken ikke hadde nok til alle. Nå vil ikke denne butikken sende til meg likevel da jeg ikke har fast adresse. De vil heller ikke overføre bestillingen til noen andre. Noen tips til hva jeg skal si eller gjøre er jo veldig kjipt og ikke få klærne og skoen nå med tanke på de vi alt har kjøpt inn har blitt brukt litt på øvinger osv. Jeg tror grunnen til at de ikke vil sende er at de er skeptisk fordi bestillingen er stor på ca 17 000 i norske kroner. Det er ikke så mye med tanke på hvor mange jeg har bestilt for å med tanke på hvor mange som går på skolen. Men det ser jo fryktelig mye ut på papiret særlig i brasil.. Er veldig ergelig for vi har jo planlagt kostymer og alt og om vi ikke får klærne så står flertallet uten dette og det skal jo være likt. Det jeg bestilte er også utsolgt bortsett fra det jeg har på bestillingen min. Om bestillingen blir slettet tror jeg klærne kostymene og skoene vil bli solgt igjen såpass fort at det vil være umulig for oss og få alt vi skal ha... Men jeg vet ikke hva jeg skal si/ gjøre for å få bestille fra de... Noen tips råd?
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Hei i januar bestilte jeg masse klær og sko til en teater forestilling vi skal ha i juni. Jeg bor i brasil og går på og jeobber ved en teater skole. Vi eller jeg bestilte vel 14 par like sko og kjoler osv jeg/vi kjøpte også noen av klærne og skoene med en gang på men bestilte flere da butikken ikke hadde nok til alle. Nå vil ikke denne butikken sende til meg likevel da jeg ikke har fast adresse. De vil heller ikke overføre bestillingen til noen andre. Noen tips til hva jeg skal si eller gjøre er jo veldig kjipt og ikke få klærne og skoen nå med tanke på de vi alt har kjøpt inn har blitt brukt litt på øvinger osv. Jeg tror grunnen til at de ikke vil sende er at de er skeptisk fordi bestillingen er stor på ca 17 000 i norske kroner. Det er ikke så mye med tanke på hvor mange jeg har bestilt for å med tanke på hvor mange som går på skolen. Men det ser jo fryktelig mye ut på papiret særlig i brasil.. Er veldig ergelig for vi har jo planlagt kostymer og alt og om vi ikke får klærne så står flertallet uten dette og det skal jo være likt. Det jeg bestilte er også utsolgt bortsett fra det jeg har på bestillingen min. Om bestillingen blir slettet tror jeg klærne kostymene og skoene vil bli solgt igjen såpass fort at det vil være umulig for oss og få alt vi skal ha... Men jeg vet ikke hva jeg skal si/ gjøre for å få bestille fra de... Noen tips råd? Hvor har du bestilt fra? Om det er et seriøst firma/butikk er det vel mulig å forhåndsbetale?
Glitnir Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Hvor har du bestilt fra? Om det er et seriøst firma/butikk er det vel mulig å forhåndsbetale? Tenkte på det samme. Det er vel bare å betale med kort?
Nuith Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Kan du ikke få rektor ved skolen til å kontakte dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå