Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Jeg kjøper litt klær i barneavdelingen på H&M. Ikke veldig ofte, men ser jeg kule plagg der kan jeg lett kjøpe! Har bl.a en singlet med søtt motiv derfra, en glitterbolero, en v-genser og noen bukser. Nylig kjøpte jeg en jumpsuit (shorts-variant). Er ganske høy, men til gjengjeld tynn, så de største størrelsene der passer supert! Det er jo dødsbillig! H&M er billig fra før og i barneavdelingen er det jo nesten gratis! Ikke den beste kvaliteten i verden, men bruker ikke klærne så ofte at de blir slitte uansett. Er det veldig teit? Nå er jeg ikke av dem som la være å gå med klær fordi andre syns det er teit, men jeg er interessert i å høre meninger. Kjøper selvsagt ikke de barnsligste sakene, så jeg ser ut som en forvokst unge. Kun plagg man like gjerne finner i voksenavdelingen. Er rett over 20 i alder:p Noen andre som gjør det?:D
Gjest prikk1 Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Jepp, det er det :D Ikke teit, de har masse fint, så så lenge det passer synes jeg det er helt ok
Gjest T.k Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Jeg syns ikke det er teit, jeg er også ganske liten og tynn og kjøper gjerne blant annet kosekler i barneavdelingen, det er jo kjempe billig
gullhjerte Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Såklart du ikke er teit Du kan handle klærne dine akkurat der du vil
Nyxe Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Har gjort dette lenge. Er Høy og tynn som deg Oppdaget også at hår pynt var billigere der. Kjøpte en sløyfe til håret på ett senter sin H&M, og på neste senter fant samme sløyfe i barne avdelingen til halve pris. Har noen venniner som er lav og tynn og kjøper gjerne ting der også, og det er gjerne venniner helt opp i nærmere 30. De selger mye hello kitty og slikt, men mye er jo bare miniatyr voksen klær til halve prisen, er ikke teit da. Er jo egentlig bare smart.
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Teit er det nok ikkje, men blir vel litt flaut om man treffer/ser ein unge med samme klesplagg på seg.
Nyxe Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 Teit er det nok ikkje, men blir vel litt flaut om man treffer/ser ein unge med samme klesplagg på seg. Kan ikke skjønne at det er så teit.. Med tanke på at hun faktisk snakker om at hun kjøper de klærene som ser voksen ut og ikke de som er dekket i tegneserie figurer. Det må vel være like "teit" som å møte på noen som går i samme voksen del som deg fra H&M.
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 Kan ikke skjønne at det er så teit.. Med tanke på at hun faktisk snakker om at hun kjøper de klærene som ser voksen ut og ikke de som er dekket i tegneserie figurer. Det må vel være like "teit" som å møte på noen som går i samme voksen del som deg fra H&M. Eg skreiv at det ikkje var teit men heller litt flaut om man havner i den situasjonen. Sjølv om ho kjøper de klærne som ser voksne ut så er det nok fortsatt noen unger som kjøper og bruker de også. Og eg kjøper ikkje klær fra H&M.
Auri Skrevet 26. mai 2010 #9 Skrevet 26. mai 2010 Jeg synes ikke det er teit. Ikke lett å se om denne er fra barneavdelingen f.eks: http://files.hm.com/media/products/805/DXL805_73474_09090_71_0169.jpg Samboeren min kjøper av og til plagg i gutteavdelingen, mest jeans, fordi han er så tynn. Unngår man plaggene som har LAB smørt utover det hele, eller som har store trykk av tegneseriefigurer osv. så er det ingen som ser forskjell...
Gjest mari kontrari Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 Kan ikke si at jeg syns det er teit, særlig ikke siden jeg har gjort det samme selv i blant. Har blant annet en rutete skjorte fra gutteavdelingen, og noen singleter som kostet 29 kr stykke eller noe, helt enkle type hvit, sort, marine og hvit-stripet. Kjøper også ullsokker der, for der finnes det nemlig noen med ull, i motsetning til dameavdelingen der jeg bare fant akryl-liksom-varme sokker til å ha på inne i det kalde kollektivet vårt.
Gjest lolita___ Skrevet 26. mai 2010 #11 Skrevet 26. mai 2010 Ikke teit i det hele tatt.De har så mye søte klær der og billige så nei absulutt ikke teit.
Nyxe Skrevet 26. mai 2010 #12 Skrevet 26. mai 2010 Eg skreiv at det ikkje var teit men heller litt flaut om man havner i den situasjonen. Sjølv om ho kjøper de klærne som ser voksne ut så er det nok fortsatt noen unger som kjøper og bruker de også. Og eg kjøper ikkje klær fra H&M. Ta poenget da Barne klær i dag skriker ikke nødvendigvis "JEG ER FIRE ÅR GAMMEL". Og det finnes utrolig mye fint som like gjerne kunne vært sydd i en voksen størrelse. Det er like flaut å støtte på noen voksne som går i samme skjorte som deg som det er å støtte på et barn var det jeg mente. Kan ikke se hvordan det er noe forskjellig.
babord Skrevet 26. mai 2010 #14 Skrevet 26. mai 2010 Synes ikke det er teit nei...de klærne passer ikke til meg, men jeg kjøper av og til sko i barneavdelingene
Gjest SmallTalk Skrevet 26. mai 2010 #15 Skrevet 26. mai 2010 Jeg har en del t-skjorter fra barneavdelingen til HM, og ser ikke hva som skulle være flaut med det. Spiller det noen rolle om jeg går med klær fra barneavdelingen eller om en 13-åring går med klær fra voksenavdeling så lenge klærne passer? Jeg handler ikke akkurat de mest fjortisaktige klærne, men en del av t-skjortene er litt lange og smale i siluetten. Det er et snitt som passer meg bra. Handler sko i barneavdelingen også, jeg...
Sissan Skrevet 26. mai 2010 #16 Skrevet 26. mai 2010 Tror ikke jeg ser forskjell på klær fra barne- og voksenavdelingen jeg. For de som er bygget så klærne passer ser jeg ingen problemer med det.
Gjest SmallTalk Skrevet 26. mai 2010 #17 Skrevet 26. mai 2010 Tror ikke jeg ser forskjell på klær fra barne- og voksenavdelingen jeg. For de som er bygget så klærne passer ser jeg ingen problemer med det. Hehe! Noen ting er det ikke vanskelig å se forskjell på. Man finner (forhåpentligvis) ikke heeelt babyrosa gensere med hjerte- og Hello Kitty-trykk i voksenavdelingen, imens det er mange av dem i barneavdelingen. Mange av plaggene derimot, er det ikke mulig å se forskjell på før man ser på lappene inni.
Gjest Cho Skrevet 26. mai 2010 #18 Skrevet 26. mai 2010 Jeg kjøper ofte klær i barneavdelingen, for det er rett og slett det eneste som passer noen ganger. I tillegg bruker jeg str. 35/36 i sko, så jeg kjøper ofte barnemodellen av de skoene jeg vil ha, til halve prisen. Det er jo et pluss at det blir mye billigere å handle klær, men jeg skulle jo ønske jeg passet tøyet i voksenavdelingen og.
Gjest Micka Skrevet 26. mai 2010 #19 Skrevet 26. mai 2010 (endret) Akk ja, den som hadde vært så slank. Syns ikke det er teit, men misunnelsesverdig. Men forresten, Hello Kitty-klær hadde jeg syns var litt rart på en 20-åring. Endret 26. mai 2010 av Micka
Gjest SmallTalk Skrevet 26. mai 2010 #20 Skrevet 26. mai 2010 Akk ja, den som hadde vært så slank. Syns ikke det er teit, men misunnelsesverdig. Men forresten, Hello Kitty-klær hadde jeg syns var litt rart på en 20-åring. Jeg er 21, og har ihvertfall 10 par med Hello Kitty sokker. Synes Hello Kitty er søt jeg, men ville ikke hatt det på større plagg enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå