Gjest Anonym mann Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Har et spørsmål om oralsex. For en stund tilbake var jeg sammen med en kvinne som i "kampens hete" kom til å gi meg "sorte kyss" dvs tungestimuli på baksiden av pung mot anus. Dette var en helt ny opplevelse for meg og ekstremt følsomt og opphissende. Treffer henne dessverre ikke mer. Slike sprell er ikke noe man normalt gjør før man har kjent hverandre lenge. Lurer derfor på om kvinner også har erogene soner mot anus eller er det kun oss menn som har det? Litt teit på slikke en jente bak selv om hun er ren og pen hvis hun synes det er skikkelig pervo. Dette er som sagt noe som krever renslighet og tillitt før man gjør noe med... Noen kommentarer jenter om dette og om dere har erogene soner der?
Konstantin Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Jeg personlig ville aldri gjort det! Synes ikke rompehullet er laget for sånt!
Gjest Iah Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Det er mange, både kvinner og menn, som setter pris på dette. Det er vel egentlig bare å prøve seg litt forsiktig frem, så vil du nok rakst merke om dette er noe din partner vil være med på.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Uh? Setter pris på å få en tunge i rumpa?? Aldri! Jeg tenker bare bakterier, dritt, og ekkelt om det. Jeg forstår ikke hvordan enkelte kan tenke tanken en gang.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 De som liker det skal få lov å holde på, men lit kunnskap om mikrobiologi gjør at en fort lar være...
FoxyFish Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Uh? Setter pris på å få en tunge i rumpa?? Aldri! Jeg tenker bare bakterier, dritt, og ekkelt om det. Jeg forstår ikke hvordan enkelte kan tenke tanken en gang. Ja, helt enig! Er folk klar over hvor mange bakterier som egentlig finnes i munnen??
wildeeegirl Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 Jeg liker å slikke en mann der...hvis det er rent og pent selvfølgelig og elsker å bli slikket der selv...fytti å digg!! Hva er risikoen for hiv..noen som vet? Derfor begrenser det seg jo veldig når en er singel...
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #9 Skrevet 26. mai 2010 Jeg liker å slikke en mann der...hvis det er rent og pent selvfølgelig og elsker å bli slikket der selv...fytti å digg!! Hva er risikoen for hiv..noen som vet? Derfor begrenser det seg jo veldig når en er singel... Å slikke noen i rumpa er null risiko for HIV. Eneste måtte vært hvis h*n har blitt tatt bak og har fått sår og rifter, men da tror jeg du i tillegg må ha sår i munnen for at det skal være noen reell fare. Grunnen til at single ikke gjør det på ONS o.l. er vel at det finnes en del (som folk i denne tråden) som synes det er ææææsj. Rumpehullet er vel også omtrent det mest private på hele kroppen for mange. Jeg pleier alltid å slikke på området mellom anus og pung under blowjobs da, det ser jeg ikke på som noe for dristig. Å fokusere på rumpehullet har jeg kun gjort med kjæresten. Elskerelskerelsker at han gjør det på meg. Jeg har også opplevd 2 andre gjøre det på meg, begge var vel faktisk første gangen vi hadde sex. Jeg kvapp litt med han aller første, men syntes det var utrolig deilig og kinky. Nå er jeg ganske frisinnet også da, tror du skal trå litt varsomt sånn generelt. Mulig jeg tar feil her, men jeg tror ikke området mellom rumpehull og kjønnsorgan er like følsomt hos kvinner som for menn. Det er selvsagt deilig og erotisk med en tunge der, men du må opp til anus for å skikkelig stimulere.
Gjest Trissa Skrevet 26. mai 2010 #11 Skrevet 26. mai 2010 Jeg elsker å slikke menns rumpehull og pung og området mellom:) liker også å ta han med en finger eller dildo.. de nydeligste orgasmer får de også med masse sprut
Rimmern Skrevet 26. mai 2010 #12 Skrevet 26. mai 2010 Området mellom kjønnsorgan og anus, i tillegg til selve rumpehullet, er i utgangspunktet nøyaktig like fullt av nerver og følsomt hos kvinner som hos menn. Det er én forskjell på kvinner og menn i det området, og det er noen cm. inn, hvor menn har prostatakjertelen. Utover det er det null forskjell.
Gjest KateW Skrevet 26. mai 2010 #13 Skrevet 26. mai 2010 Men å kalle det sorte kyss syns jeg var skikkelig krekselig!
wildeeegirl Skrevet 26. mai 2010 #14 Skrevet 26. mai 2010 Å slikke noen i rumpa er null risiko for HIV. Eneste måtte vært hvis h*n har blitt tatt bak og har fått sår og rifter, men da tror jeg du i tillegg må ha sår i munnen for at det skal være noen reell fare. Grunnen til at single ikke gjør det på ONS o.l. er vel at det finnes en del (som folk i denne tråden) som synes det er ææææsj. Rumpehullet er vel også omtrent det mest private på hele kroppen for mange. Jeg pleier alltid å slikke på området mellom anus og pung under blowjobs da, det ser jeg ikke på som noe for dristig. Å fokusere på rumpehullet har jeg kun gjort med kjæresten. Elskerelskerelsker at han gjør det på meg. Jeg har også opplevd 2 andre gjøre det på meg, begge var vel faktisk første gangen vi hadde sex. Jeg kvapp litt med han aller første, men syntes det var utrolig deilig og kinky. Nå er jeg ganske frisinnet også da, tror du skal trå litt varsomt sånn generelt. Mulig jeg tar feil her, men jeg tror ikke området mellom rumpehull og kjønnsorgan er like følsomt hos kvinner som for menn. Det er selvsagt deilig og erotisk med en tunge der, men du må opp til anus for å skikkelig stimulere. Herlig da kan jeg slikke og kose meg med god samvittighet!
Gjest brutal_mann Skrevet 26. mai 2010 #15 Skrevet 26. mai 2010 Ja, helt enig! Er folk klar over hvor mange bakterier som egentlig finnes i munnen?? La meg få påpeke at det ikke er antall som er det store poenget, men typen.
FoxyFish Skrevet 26. mai 2010 #16 Skrevet 26. mai 2010 La meg få påpeke at det ikke er antall som er det store poenget, men typen. La meg få påpeke at min kommentar var en form for ironisk tilbakemelding til alle som ropte æsj.
Gjest loveli Skrevet 26. mai 2010 #17 Skrevet 26. mai 2010 Jeg liker å slikke en mann der...hvis det er rent og pent selvfølgelig og elsker å bli slikket der selv...fytti å digg!! Enig! Og en finger på samme område under penetrering... Eller, fingeren kan godt være inne i rompa..! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå