Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jah som overskriften sier,så har jeg lurt på å skaffe meg en farget dagkrem istedet for foundation(som jeg dessverre er altfor avhengig av nå..)

Jeg trenger litt farge til huden siden jeg er ganske lys,og lurte på om noen her har erfaring med fargede dagkremer?

Holder de utover dagen,og hvor mye farge gir de egentlig?

kom gjerne med tips om merker/kremer som er bra!

På forhånd takk..:)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bruker du foundation for å se brunere ut? Ikke lurt.

Skrevet

huff nei jeg vet!nå bruker jeg bare en som er litt mørkere enn huden min da,ikke sånn fjortis gråskitten/orange farge sånn at det er sagt!

bruker altid selvbruner på kroppen og ansiktet,men ofte tar kroppen opp mer farge så da må jeg jevne det litt i fjeset så ikke jeg er hvitere der,om du forstår.

har også litt blandingshud,så må dekke over når jeg har utbrudd av kviser.

men men over til mitt opprinnelige spørsmål,takk!:)

Skrevet

Jeg har også blandingshud og en og annen kvise, og bruker Dermalogica Sheer Tint Moisture (i fargen Medium) om sommeren når jeg bare ønsker litt farge og ikke vil se sminket ut. Jeg har en tendens til å bli litt blank i huden uten foundation, men synes ikke jeg blir det med denne kremen. Den blir jevn og fin, og så har den solfaktor i tillegg, så slipper å tenke på solkrem til daglig.

Jeg tror den er litt dyr her hjemme (i overkant av 400?), men jeg pleier å kjøpe den på e-bay og får den da til under 200 kroner. Kan absolutt anbefales.

Skrevet

Jeg bruker også Dermalogica sheer tint (light). Den er virkelig supergod, og anbefales. Jeg har blandingshud, og kan få en og annen kvise. Bruker denne sammen MD Formulations continous renewal cream, og har stort sett ingen hudproblem. Liker å ha litt transparent pudder over for å "jevne" ut huden, og gjøre den litt mindre blank.

Skrevet

Jeg bruker også Dermalogica sheer tint, i den lyseste fargen. Er veldig fornøyd med den. Lett å påføre, ser naturlig ut, og føles bra på huden. Pluss i margen for SPF. Jeg pleier, som hun over, å sette den med litt pudder. Jeg kjøper min fra JerseyBeautyCompany.com, der får man den akkurat under 200,-

Du spør hvor mye farge den gir: Når man bruker den i sin riktige farge jevner den bare ut huden og gir litt glød, ikke noen tung dekkevne med andre ord. Hvis du skal bruke en mørkere enn din egentlige farge vet jeg ikke, det har jeg aldri prøvd - er ikke noen fan av den looken, må innrømme det. Og du lurer på hvordan varigheten er: På meg sitter den hele dagen så sant jeg settere den med litt løspudder.

Anbefales :)

Skrevet

Anbefaler den lyseste fargen på Jan Marini dagkrem med spf 30!

Skrevet

Anbefaler absolutt Laura Mercier oil-free tinted moisturizer spf20. Har prøvd en del dagkremer, og dette er den eneste som dekker litt, og ikke bare gir helt gjennomsiktig farge. Den dekker omtrent som en lett til medium foundation, og kan bygges mer dekkende også. Gir en fin finish, og passer ekstra bra til de som blir litt blanke i fjeset! Beste dagkremen jeg har prøvd til nå, i allefall!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker også Dermalogica sheer tint, i den lyseste fargen. Er veldig fornøyd med den. Lett å påføre, ser naturlig ut, og føles bra på huden. Pluss i margen for SPF. Jeg pleier, som hun over, å sette den med litt pudder. Jeg kjøper min fra JerseyBeautyCompany.com, der får man den akkurat under 200,-

Du spør hvor mye farge den gir: Når man bruker den i sin riktige farge jevner den bare ut huden og gir litt glød, ikke noen tung dekkevne med andre ord. Hvis du skal bruke en mørkere enn din egentlige farge vet jeg ikke, det har jeg aldri prøvd - er ikke noen fan av den looken, må innrømme det. Og du lurer på hvordan varigheten er: På meg sitter den hele dagen så sant jeg settere den med litt løspudder.

Når du setter de med løspudder, hvilket pudder bruker du da?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Rosebud: ble litt feil dette,fikk setningen i teksten din, ikke meningen. :sjenert:

Men lurer som sagt på hvilket løspudder du bruker og setter kremen med? :)

Skrevet

Hei.

Jeg kan så absolutt anbefale Mary Kay Tinted Moisturizer med solfaktor 20. Den har både farge, fuktighet og solfaktor i samme produkt. Koster 280,- kr. Kan fåes i 4 forskjellige nyanser. Husk at en foundation ikke er en brunkrem, men altså en foundation, som vil si grunnleggende. Den skal jevne ut alle ujenvheter i huden din, og ved riktig bruk av en god foundation som har din ansitksfarge vil du få et glimrende resultat. Vil du ha litt nyanse ta på litt solpudder der som solen naturlig skinner; panne, nese og hake og litt lett rouge i kinnene og "voila" :)

Skrevet

Jeg bruker Dermalogica Clean Start brighten up fra ungdomsserien til Dermalogica. Den motvirker urenheter, og passer bra for hud som ikke er helt kvitt ungdoms-urenhetene :) Eneste aberet synes jeg er at den ikke gir helt nok fuktighet for meg, men når jeg bruker en rik nattkrem fungerer de godt sammen :)

Den gir ikke veldig mye farge, mest en utgjevning av huden og en fin glød. Jeg bruker den lyseste. Du kan helt sikkert få prøver i en salong som fører dermalogica, hvilke det er kan du finne på dermalogica.com.

Den koster ca. 200 nok i salong, halvparten av ''voksenproduktet'' ;)

Har ikke prøvd den ''vanlige'' til dermalogica, men den er nok god den også.

Skrevet

Rosebud: ble litt feil dette,fikk setningen i teksten din, ikke meningen. :sjenert:

Men lurer som sagt på hvilket løspudder du bruker og setter kremen med? :)

Jeg pleier å bruke mineral veil fra ID. Det funker veldig bra, siden det er såpass gjennomsiktig, kun matter litt ned og setter kremen og eventuell concealer :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Heia!

Ble litt interessert i prøve ut den dermalogica sheer tint, da jeg synes foundation blir for "tungt" til hverdags.. Men er det slik at denne dagkremen fra dermalogica også jevner ut huden litt?

Jeg har litt rosaaktig hud, og bruker som oftest foundation for å jevne ut huden, men ser for meg at det må være bedre å bruke en lettere dagkrem i sommersolen :)

Er heller ikke så glad i følelsen foundation på huden gir, selv om jeg bruker en lett type.

Dere som har prøvd Dermalogica sheer tint, kan den beskrives som en lett foundation, som jevner ut hudtonen uten å dekke helt?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser den koster £21.30 der, noe som ifølge google er 201 kr. Så da kan man rekne med fortollingsgebyr om man bestiller denne?

Skrevet

Jeg ser den koster £21.30 der, noe som ifølge google er 201 kr. Så da kan man rekne med fortollingsgebyr om man bestiller denne?

Det gjør vanligvis ingenting - men om du venter til i morgen eller dagen etter så har det nok justert seg under 200...

Skrevet

Ja, men JerseyBeautyCompany gjør som FeelUnique, har "gratis" frakt, altså frakten bakt inn i prisen. Men denne summen er ikke den som blir oppgitt utenpå pakken for tollvesenet, de trekker fra et sted mellom 3 og 4 pund for frakt i den summen de skriver utenpå pakken, så da kommer du godt under grensen :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, men JerseyBeautyCompany gjør som FeelUnique, har "gratis" frakt, altså frakten bakt inn i prisen. Men denne summen er ikke den som blir oppgitt utenpå pakken for tollvesenet, de trekker fra et sted mellom 3 og 4 pund for frakt i den summen de skriver utenpå pakken, så da kommer du godt under grensen :)

Supert! Da bestiller jeg denne! Takk! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...