Gjest 33 Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 ok folkens, kanskje er jeg bare korket, men hva er en bollemus ??
Gjest gia Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Her er i hverfall bilde Bollemus Så kan folk gjøre seg opp en mening selv.
Gjest Eurodice Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 ok folkens, kanskje er jeg bare korket, men hva er en bollemus ?? Bruk søkefunksjonen. Dette er tatt opp en million ganger skal jeg vedde på.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Om du ser øverst i ellos reklamen,der ser du ett gott eksemplar av bollemus :o) :rødme:
Kamikatze Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Bollemus er et forhøyet venusberg, en kombinasjon av "skambeinet" og fettlaget, som nesten kan minne om at noen har ei bolle i trusa. Bollemus sees altså best fra siden. Fenomenet har ingenting med kjønnsleppene å gjøre.
Gjest 33 Skrevet 6. juni 2010 #7 Skrevet 6. juni 2010 tusen takk for et skikkelig og alvorlig svar !!!! Viste ikke at dette var et problem for noen ! men takker igjen for at du svare og ikke bare skrev tull !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå