McAdams Skrevet 25. mai 2010 #1 Del Skrevet 25. mai 2010 Så har det seg slik at jeg skal til Miami fra 4. september - 3. oktober. Skal gå på engelskkurs hos EF og kommer til å bo på studenthjem der. Det blir arrangert turer til Orlando (Disneyworld), Key West og Everglades gjennom EF, noe jeg satser på å få med meg. Muligens også en Bahamas tur. Noe annet jeg bør se og gjøre mens jeg er der? Shopping, restauranter, severdigheter? Anything? Alt er av interesse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninaballerina Skrevet 1. juni 2010 #2 Del Skrevet 1. juni 2010 Så har det seg slik at jeg skal til Miami fra 4. september - 3. oktober. Skal gå på engelskkurs hos EF og kommer til å bo på studenthjem der. Det blir arrangert turer til Orlando (Disneyworld), Key West og Everglades gjennom EF, noe jeg satser på å få med meg. Muligens også en Bahamas tur. Noe annet jeg bør se og gjøre mens jeg er der? Shopping, restauranter, severdigheter? Anything? Alt er av interesse! Spis på Bubba Gump (restaurant basert på filmen Forrest Gump) og Cheescake Factory. Nam! Ta en vanntaxi, det er kult. Kjøpesenteret Sawgrass Mills må besøkes, det er Floridas største outlet. Jungle Queen er også litt morsom å ta når du først er der. Det er en båttur hvor du ser hjemmene til mange av kjendisene som bor i Florida. Artig tur Gravplassen hvor Thriller er spilt inn kan være morsom å se. Dessuten, det er sikkert mulighet for å svømme med delfiner et sted der! Angrer på at jeg ikke undersøkte det God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAdams Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 2. juni 2010 Spis på Bubba Gump (restaurant basert på filmen Forrest Gump) og Cheescake Factory. Nam! Ta en vanntaxi, det er kult. Kjøpesenteret Sawgrass Mills må besøkes, det er Floridas største outlet. Jungle Queen er også litt morsom å ta når du først er der. Det er en båttur hvor du ser hjemmene til mange av kjendisene som bor i Florida. Artig tur Gravplassen hvor Thriller er spilt inn kan være morsom å se. Dessuten, det er sikkert mulighet for å svømme med delfiner et sted der! Angrer på at jeg ikke undersøkte det God tur! Tusen takk! Svømming med delfiner har jeg alltid hatt lyst til! Får se om jeg finner noe om det. Ellers skal jeg se nærmere på Bubba Gump, Sawgrass Mills, Jungle Queen og Thriller plassen. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart Frue Skrevet 2. juni 2010 #4 Del Skrevet 2. juni 2010 www.visitflorida.com Når det gjelder å svømme med delfiner så kan du gjøre dette blant annet i Discovery Cove i Orlando. (kjøper du billett der får du også inngang i Sea World...se nettsiden deres) I Miami har du Miami Metro Zoo som er veldig fin. Prøv også Miami Sea Aquarium. Ellers er det fint i Art Deco distriktet på Miami Beach.Little Havana er også bra. Få med deg shopping malls og diverse outlets. Hvis du har tilgang til bil så er det en flott tur nordover østkysten (A1)...Her ligger det flotte eiendommer på rekke og rad. Man føler seg dessverre litt fattig etter å ha sett alle de fine husene, hehe. Av naturopplevelser så er det mange flotte springs i Florida. (google Florida Springs). Ha en flott tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAdams Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 9. juni 2010 www.visitflorida.com Når det gjelder å svømme med delfiner så kan du gjøre dette blant annet i Discovery Cove i Orlando. (kjøper du billett der får du også inngang i Sea World...se nettsiden deres) I Miami har du Miami Metro Zoo som er veldig fin. Prøv også Miami Sea Aquarium. Ellers er det fint i Art Deco distriktet på Miami Beach.Little Havana er også bra. Få med deg shopping malls og diverse outlets. Hvis du har tilgang til bil så er det en flott tur nordover østkysten (A1)...Her ligger det flotte eiendommer på rekke og rad. Man føler seg dessverre litt fattig etter å ha sett alle de fine husene, hehe. Av naturopplevelser så er det mange flotte springs i Florida. (google Florida Springs). Ha en flott tur! Masse flotte tips! Takk! Får kjøpe meg en liten notisbok og skrive ned tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå