datajente Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Så reklame for den og ble nysgjerrig. Noen som har prøvd den?
Lykkelitenen Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Max factor har så vidt jeg vet ikke kommet med et primerprodukt i norge. Ser heller ingen primere på den amerikanske siden deres. Sikker på at det er rett merke? L'oreal har jo kommet med en ny primer, studio sectrets, kan det være denne du har sett?
datajente Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2010 Max factor har så vidt jeg vet ikke kommet med et primerprodukt i norge. Ser heller ingen primere på den amerikanske siden deres. Sikker på at det er rett merke? L'oreal har jo kommet med en ny primer, studio sectrets, kan det være denne du har sett? Hm, ja, du har nok rett...
Lykkelitenen Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 L'orela sin er veldig god. Jeg har brukt bodyography og merker ingen forskjell. Den holder god på makeupen og den tetter ikke porer, så jeg kjøper den nok igjen
datajente Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2010 L'orela sin er veldig god. Jeg har brukt bodyography og merker ingen forskjell. Den holder god på makeupen og den tetter ikke porer, så jeg kjøper den nok igjen Kult! Takk for tips! Da tror jeg jammen at jeg stikker innom vita på vei hjem fra jobb.
pingalu Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Kom akkurat på at det fulgte med en liten tester på denne i et blad jeg kjøpte.. kan teste den imorgen, og så fortelle hva jeg synes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå