Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Etter over ett år med planlegging er snart den O store dag her... Og jeg er dritt lei!!! Gleder meg ikke lenger en gang! Bare trøtt av alt med bryllup og kjoler og styr... Håper f*** meg det er verdt dette! For akkurat nå kunne jeg egentlig bare ønsket at vi ikke skulle gifte oss..eller at vi dro bort å giftet oss i smug. Trodde liksom dette skulle være det store..og nå gruer jeg meg nesten bare litt. Redd dagen bare skal bli stress!! Er ikke mannen min jeg er redd for å gifte meg med...for han vet jeg jeg vil leve med til evig tid <3 Men kunne ønske det var litt mere hygge rundt dette!! Noen flere som føler det slik eller følte det???? Trenger noen trøstende ord nå...
Prestekrage Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Deleger oppgaver!!!!!!!!! Og konsentrer deg kun om det hyggelige fremover. JEg satt akkurat å svarte ett annet innlegg ang kirkemusikk. Lytt litt til inn/utgangsmusikken...så skal du se at gleden er der..gjemt ett sted;) Den orgel og trompetmusikken får ihvertfall meg til å få tårer i øya av glede!!!!
hegejenta30 Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har det akkurat slik som deg TS! Gleder meg til vi sitter på flyet tre dager etter bryllupet på vei til Mauritius og det hele ligger bak oss. Min kjære kommenterte i dag at jeg var så flink som husket på små detaljer som magebånd på vasene for å gi de litt mer pynt og særpreg (helt enkle søylevaser). Svarte tørt - jeg gjør det ikke for at jeg har lyst - men for at jeg må. Jeg vet han gleder seg veldig til selve det å bli gift - det gjør jo jeg også. Men det er så mye småting som må fikses til festen. Da vi bor i Trondheim, med bryllup på Hvaler og Svigerzilla som bare venter på å angripe - så er ikke dette gøy i det hele tatt! Og ja, som TS så gleder jeg mest til det hele er over - enn så sykt det høres ut! Jeg har som du Prestekrage tipset om hørt på inn/ut musikk av kirka. Inn musikk er grei - den har jeg funnet - men fins ikke en ut-sang som hverken jeg eller min kjære liker. Jeg ønsker meg sånn utgang som i filmen Love Actually, men det er umulig å få til med mindre man kjenner et kor og en hel drøss med folk som spiller (for å unngå at det koster skjorta). Så det er ikke helt magisk å høre på musikken og se for seg vielsen...
Kirby Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Jeg er helt enig, gleder meg kjempemye til å våkne i suiten dagen etterpå og spise frokost med mannen min og vite at alt styret endelig er over
hegejenta30 Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Godt å høre det er flere som har tenkt akkurat dette faktisk! Så vet jeg at det ikke er meg som det er noe "galt" med... *phew*
Inx Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Det har kanskje tatt litt av, glad at vi menn slipper maset ved å åpne lommeboka...
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Helt enig i TS! Kunne ønske jeg hadde så mye penger at jeg kunne hatt en bryllupsplanlegger!! Ala hollywood Nei..uff,kunne vel ikke det heller! Men skulle gjerne vært gubben! For han har vel ikke løftet en finger enda. Ikke en gang dressen har han fått sumlet seg å finne. Og jeg kan vel banne på at jeg må slepe han med meg for å få kjøpt den å. Skulle så gjerne vært så avslappet til ting jeg å ja!!! Vi styrer nok mer enn vi må! Må alt være så fryktelig staselig og storslått????? Folka som er der er der for dere..ikke for vasene! Jeg gleder meg umenneskelig til dagen vår er over! Og jeg kan våkne opp til en normal, og mindre stressfylt dag!!! Med min MANN :rødme:
Prestekrage Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 Det har kanskje tatt litt av, glad at vi menn slipper maset ved å åpne lommeboka... Haha,den likte jeg
Barcelone Skrevet 26. mai 2010 #9 Skrevet 26. mai 2010 Med fare for å virke spydig eller sarkastisk, ikke det som er meningen overhode men jeg bare lurer? Hvorfor i alle dager skal dere gjøre det så ufattelig stort og overdådig? Hvem er det dere gifter dere for egentlig? Jeg har heldigvis min kjære å planlegge sammen med og vi har bestemt oss for et lite intimt bryllup på en gård her vi bor. Jeg orker ikke å ha et bryllup med ørti gjester som jeg allikevel ikke får tid til å prate med. Tror kanskje vi blir 20 stykker jeg. Vi skal ha foreldre, søsken, bestemødrene våre og noen helt nære venner. Ikke noe mer enn det. Så tar vi en middag med tanter og onkler på restaurant etter bryllupet. Vi er to om å planlegge for dette er begges dag og vi er nesten ferdig enda det er 5 mnd til. SÅ vi kan bare "cruise" inn til bryllupet i ro og mak =o)
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 Jeg er bare "tilskuer" til planlegging og herregud som jeg gleder meg til den dagen er overstått jeg også. Når vi er hjemme hos brudeparet er det ikke snakk om NOE annet enn bryllupet og jeg må si jeg begynner å bli riiimelig drittlei.
Shamira Skrevet 26. mai 2010 #11 Skrevet 26. mai 2010 Vi er nok flere. Vi har ikke hatt et år på oss, nei mye kortere, ca 4 mnd, kanskje 5, og i begynnelsen var det greit at det gikk mye i bryllup og sånt, men nå ca 1 1/2 uke før den store dagen er jeg rett og slett møkk lei. Burde egentlig ha koset meg denne siste tiden, men jeg gjør ikke det. Men men jeg får bare tenke på at neste lørdag da er det bare å senke skuldre og slappe av. Håper jeg da.
annel Skrevet 26. mai 2010 #12 Skrevet 26. mai 2010 Til trådstarter Jeg vet ikke hvor lenge det er til du gifter deg, men når jeg leser dette merker jeg at jeg er veldig glad for at jeg har så god tid til ting at jeg gjør bare de tingene jeg har lyst til til enhver tid, rett og slett for å unngå å bli så fryktelig lei. Det er mye som skal planlegges til et bryllup, men masse kan du helt sikkert få hjelp til, folk har mer lyst til å hjelpe enn hva man mange ganger tror! Snakk med mannen din, kanskje han vil sette seg ned med deg og hjelpe til å fordele de resterende oppgavene, det kan være ganske hyggelig å gjøre det sammen Det er sikkert mødre, tanter, onkler, venninner, søskenbarn osv som veldig gjerne kan tenke seg en liten oppgave, som det å dele ut program i kirken, pynte lokalet for dere, åpne gavene osv. Fordel alt som kan fordeles, spesielt det som skal gjøres de siste dagene og på den store dagen deres! På bryllupsdagen skal du slippe å stresse med noe som helst og bare tenke på dere to som skal gifte dere. Nyt hvert eneste sekund av dagen, den kommer helt sikkert til å bli akkurat så fantastisk og spesiell som du ønsker deg. Og er det noe som helst som ikke går akkurat som dere hadde tenkt dere; som at noen mister kaka i gulvet eller liknende, ta det med et smil! Alt ordner seg, og kake eller ikke; du har uansett fått drømmemannen din, og samtidig fått feiret deres kjærlighet sammen med alle de du er glad i. Det er det som er det viktigste på bryllupsdagen. Ønsker deg all mulig hell og lykke!
suzie Skrevet 26. mai 2010 #13 Skrevet 26. mai 2010 Husk at ekteskapet ikke blir bedre av magebånd på vasene eller hvilken sang som spiller når dere skal ut av kirken. Dropp begge deler - og en drøss med andre lignende ting. Deleger oppgaver, og husk at dette er en gledens dag - ikke en dag for at alle skal se hvor perfekt alt kan bli. Gjør kun det du MÅ og det du synes er GØY! Om du ikke finner en sang du vil bruke ut av kirka - bruk den samme som dere bruker inn. Vasene er like fine uten magebelte. osv osv...
hegejenta30 Skrevet 26. mai 2010 #14 Skrevet 26. mai 2010 For å være ærlig hadde jeg gjort ALT annerledes om jeg visste hvordan det ville bli da vi startet planleggingen i oktober i fjor. Det hadde blitt byfogd eller utlandet og ingen fest, enkelt og greit. Men det er lett å være etterpåklok! Det som er igjen av planlegging nå er for å få en så perkeft dag som mulig for meg om min kjære - og da blir det sånn at alt skal veies og vurderes rett og slett for at vi vil ha det på vår måte!
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #15 Skrevet 26. mai 2010 Las vegas...ikke verre enn det for de som skal klage på sitt eget bryllup. Evt gifte seg på rådhuset.
Phaedra Skrevet 26. mai 2010 #16 Skrevet 26. mai 2010 Haha, jeg giftet meg i fjor sommer og jeg er så utrolig glad for at jeg ikke må gjennom den prosessen det er å planlegge et bryllup igjen. Mannen min ertet meg masse i ettertid med "Det var gøy! La oss gjøre det en gang til!" hvor jeg etterhvert bare svarte ved å lage gurgle-lyder Angrer egentlig ikke på at jeg la ned så mye arbeid i det, men ser i ettertid at det var mye som gikk uoppdaget forbi gjestene våre og som var arbeid jeg kunne ha spart meg For ikke å nevne alle de rare tingene jeg begymret meg over, men som bare gikk seg til alikevel (eller ble uinteressante når vi først sto der og var blitt gift). Ønsker dere lykke til alle sammen!
Sunshine Skrevet 3. juni 2010 #18 Skrevet 3. juni 2010 Jeg tror man bestemmer rimelig godt selv hvor mye stress det skal bli. Vi skal ha et stort bryllup som planlegges på andre siden av landet, men jeg stresser overhodet ikke og er rimelig avslappet. Jeg styrer med de detaljene jeg gidder, og driter i resten. Om ikke alt blir 100% så gjør det ingen verdens ting for det er bare jeg som kommer til å legge merke til det likevel. Men hadde jeg ikke vært så glad i planlegging som jeg er så hadde jeg aldri i livet planlagt et så stort bryllup så langt unna
fruBeist Skrevet 10. juni 2010 #19 Skrevet 10. juni 2010 Jeg er så glad vi har bestemt oss for å ta det helt enkelt. Vi blir vel 14 stk, hvorav 2 barn, hjemme hos oss. Lager mat og kaker selv. Vi har ikke lyst på noe stort, stressende bryllup. Vi vil bare bli gift, med en liten markering med de nærmeste. TS, lykke til med dagen, håper du koser deg og får en flott dag selv om du føler stress den siste tida før bryllupsdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå