Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg har "innover"brystvorter og lurer på om jeg skal anskaffe meg niplette for å få det mer ut. Jeg har ikke tenkt å få barn på noen år, så foreløpig er det kun av estetiske grunner jeg ønsker meg normale brystvorter, føler meg unormal pga brystvortene og har fått noen kommentarer på det som sårer. Har et bare spm til de som har prøvd dette: -Virker det? Hvor lang tid måtte du bruke for at de skulle stå permanent? -Den ene brystvorten er kommer ikke skikkelig ut uansett hva jeg gjør, mens den andre kommer ut hvis jeg fryser (eller hvis den "suges" ut av partner under sex). Kan niplette brukes på begge brystvortene? -Jeg har små pupper og brystvorter (altså den delen som burde stikke ut) som er mye mindre enn de koppene som skal suge ut brystvortene på niplette. Vil det funke? Og isåfall vil det se litt "rart" ut? Virker upraktisk å ha såpass store brystvorter som står ut hele tiden? (er jo vant til å ikke ha noe jeg da) Fant en video, men er på spansk, så skjønner ikke så mye: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millian Skrevet 26. mai 2010 #2 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg har "innover"brystvorter og lurer på om jeg skal anskaffe meg niplette for å få det mer ut. Jeg har ikke tenkt å få barn på noen år, så foreløpig er det kun av estetiske grunner jeg ønsker meg normale brystvorter, føler meg unormal pga brystvortene og har fått noen kommentarer på det som sårer. Har et bare spm til de som har prøvd dette: -Virker det? Hvor lang tid måtte du bruke for at de skulle stå permanent? -Den ene brystvorten er kommer ikke skikkelig ut uansett hva jeg gjør, mens den andre kommer ut hvis jeg fryser (eller hvis den "suges" ut av partner under sex). Kan niplette brukes på begge brystvortene? -Jeg har små pupper og brystvorter (altså den delen som burde stikke ut) som er mye mindre enn de koppene som skal suge ut brystvortene på niplette. Vil det funke? Og isåfall vil det se litt "rart" ut? Virker upraktisk å ha såpass store brystvorter som står ut hele tiden? (er jo vant til å ikke ha noe jeg da) Fant en video, men er på spansk, så skjønner ikke så mye: Jeg har også en brystvorte som er tilnærmet flat. Den har en tendens til å gå innover, i steden for utover, når det er kaldt. Kjøpte niplette for noen uker siden, og er foreløbig veldig fornøyd. Brystvorten strutter veldig når jeg tar den vekk, men går fort inn igjen. Dette tror jeg blir bedre etterhvert, siden niplette på en måte tøyer/strekker ut den korte melkegangen, som tar tid. Jeg har brukt den i ca 2 uker, og det har allerede blitt mye bedre. jeg leste at man burde bruke den ca 8 timer om dagen, i 2-3 mnd. Jeg bruker den ikke så mye, så det tar kanskje noe lenger tid. Det vil funke selv om brystvorten din er mindre enn den koppen ja. Mine er også det, ikke noe problem.Brystvorten blir ikke større, den kommer bare mer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg har også en brystvorte som er tilnærmet flat. Den har en tendens til å gå innover, i steden for utover, når det er kaldt. Kjøpte niplette for noen uker siden, og er foreløbig veldig fornøyd. Brystvorten strutter veldig når jeg tar den vekk, men går fort inn igjen. Dette tror jeg blir bedre etterhvert, siden niplette på en måte tøyer/strekker ut den korte melkegangen, som tar tid. Jeg har brukt den i ca 2 uker, og det har allerede blitt mye bedre. jeg leste at man burde bruke den ca 8 timer om dagen, i 2-3 mnd. Jeg bruker den ikke så mye, så det tar kanskje noe lenger tid. Det vil funke selv om brystvorten din er mindre enn den koppen ja. Mine er også det, ikke noe problem.Brystvorten blir ikke større, den kommer bare mer ut. Tuusen takk for svar Tror jeg skal prøve dette! Et til spørsmål, gjør det vondt når den "suges ut"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millian Skrevet 27. mai 2010 #4 Del Skrevet 27. mai 2010 Tuusen takk for svar Tror jeg skal prøve dette! Et til spørsmål, gjør det vondt når den "suges ut"? Jeg vil anbefale det, det funker, man må bare ha tålmodighet . Det gjør ikke vondt, men man kjenner at det strammer litt, siden den drar brystvorten ut. Man kan "suge den ut" så langt man selv vil, og kjenne etter når det er nok. Den blir fort vant til "strekket", og det gjør ikke vondt å ha den på. Brystvorten kan bli litt tørr etter mye bruk, men det er bare å smøre den (når man ikke bruker niplette, slik at koppen ikke skal falle av). Bare å spørre om det er noe mer du lurer på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KH Skrevet 10. juni 2010 #5 Del Skrevet 10. juni 2010 hvor får man kjøpt niplette? på vanlig apotek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 15. januar 2011 #6 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg har nettopp startet med niplette, men føler de dette litt fort av. Noen triks mot dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trine Skrevet 26. januar 2011 #7 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har nettopp startet med niplette, men føler de dette litt fort av. Noen triks mot dette? Jeg sliter også med det. Prøver å gå uten BH og med en løs genser, men da viser det jo veldig godt. Men de detter av når jeg tar på Bhen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elen4711 Skrevet 14. januar 2016 #8 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Avent Niplette mot Innovervendt Brystvorte - https://aliexpress.com Endret 14. februar 2019 av Elen4711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå