Lillemy144 Skrevet 20. september 2003 #1 Skrevet 20. september 2003 Hva synes dereer riktig? burde t.a.t.u bli forbudt i england og andre land? hvis dere ikke synes de skal stoppes, så vær grei og signer her! www.petitiononline.com/stoplaws/petition.html tenk litt på at hvis de blir forbudt er det det samme som å gi forbud mot å være homofil! Så nedtrykkende! SÅ.. så... denne kampanjen er til for å forhindre at det blir forbudt! den er til for å la folk være frie
Pip Skrevet 21. september 2003 #2 Skrevet 21. september 2003 ...tror ikke det er lov med underskriftskampanjer her inne...
Gjest Lea Skrevet 21. september 2003 #3 Skrevet 21. september 2003 Det er ikke tillatt å LAGE underskriftskampanjer i forumet, men det er tillatt å LINKE til dem. http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=47300 Lea (moderator)
Pip Skrevet 21. september 2003 #4 Skrevet 21. september 2003 Er du sikekr på det Lea? For jeg la ut en link til en, og den ble sletta... *Pip føler seg litt urettferdig behandlet*
Gjest Lea Skrevet 21. september 2003 #5 Skrevet 21. september 2003 Hvis du klikker på linken i innlegget mitt, så ser du hva som er skrevet om saken. Det har vært noen misforståelser ang. dette tidligere, men i Heges tråd (altså linken) kommer det ganske klart frem.
Gjest Lea Skrevet 21. september 2003 #7 Skrevet 21. september 2003 Som du ser er tråden fra tidlig i september. Om du linket til en slik kampanje FØR dette, så ble den sikkert slettet. Men nå skal jeg ikke avspore mer :blunke:
Gjest Starya Skrevet 21. september 2003 #9 Skrevet 21. september 2003 This petition is for UK RESIDENTS ONLY. Nobody else is excluded as long as they can read English. If you are old enough to read and understand the petition statement, you are old enough to sign it. Så står det i linken. Og det tolkes.. hvordan? Bare de i UK såfremt de leser engelsk?
Donnie Darko Skrevet 22. september 2003 #10 Skrevet 22. september 2003 t.a.t.u er et produkt av en erkekapitalistisk og kynisk platebransje Jeg for min del håper de forbyr dem.. De er en direkte hån mot andre seriøse aktører innenfor bransjen
Lillemy144 Skrevet 22. september 2003 Forfatter #11 Skrevet 22. september 2003 t.a.t.u er et produkt av en erkekapitalistisk og kynisk platebransje Jeg for min del håper de forbyr dem.. De er en direkte hån mot andre seriøse aktører innenfor bransjen Akkurat... mye... jeg synes musikken deres er helt fin, og bortsett fra at de to jentene er litt snobbete, så ser jeg ingenting galt i dem. jeg har rett til å like musikken deres, likeså som du har rett til ikke IKKE å liike dem. forskjellen pådeg og meg er nettop musikksmaken. hørt noe bra fra dimmu borgir i det siste? hva heter albumet deres?(er litt interessert...)
Donnie Darko Skrevet 22. september 2003 #12 Skrevet 22. september 2003 Det nye Dimmu Borgir albumet heter "Death Cult Armageddon" Det er faktisk ganske så bra hvis man liker den stilen
manji Skrevet 22. september 2003 #13 Skrevet 22. september 2003 t.a.t.u er et produkt av en erkekapitalistisk og kynisk platebransje Jeg for min del håper de forbyr dem.. De er en direkte hån mot andre seriøse aktører innenfor bransjen De fleste som mener dette spiller som regel musikk selv. Jeg mener ikke noe negativt med det. Men kan det tenkes at de som mener dette holder det i mot dem, og bruker "billige" argumenter som "de eier ikke talent", "det er bare kynisk, masseprodusert pop musikk" fordi dem selv føler at de stjeler, hva skal jeg si, deres torden? (to steal ones thunder) Jeg er ikke spesielt fan av masseprodusert pop musikk selv. Men det kommer en låt i ny og ned som jeg liker. Og jeg har ikke noe i mot at det er folk som tjener seg stinn av penger på denne lettvinte måten. De selger jo så det jomer, så det virker som markedet er der. Da kan man spørre seg, hva forandret seg først. Markedet eller plateselvskapene? Eller kanskje det alltid har vært sånn. Kunden trenger bare noe som glitrer, fenger og høres bra ut? Uansett, ignorance is a bliss. Og kunden har masse av det.
Anglofil Skrevet 23. september 2003 #14 Skrevet 23. september 2003 Hei hei... Er ikke spesielt begeistret for t.A.t.U,liker ikke musikken eller stilen deres.Men selvom jeg sier dette betyr det ikke at jeg er i mot homofili.Derfor har jeg ingen interesse av å skrive under kampanjen,siden jeg synes jentene i seg selv er både sære og ikke etter min smak.Missforstå meg rett,men jeg er hverken i mot eller for dem...Hele opplegget rundt dem lukter litt synes jeg,plutselig er de bare venner,så vil de gifte seg og så har de gutte kjærester....Hmmm.... Føler det blir litt for mye image her,og alt for lite musikk.....!Hadde de hattt ok musikk hadde jeg kanskje syntes bedre om dem :blunke: .... Klemz fra:
Arwen Skrevet 23. september 2003 #15 Skrevet 23. september 2003 Hei hei... Er ikke spesielt begeistret for t.A.t.U,liker ikke musikken eller stilen deres.Men selvom jeg sier dette betyr det ikke at jeg er i mot homofili.Derfor har jeg ingen interesse av å skrive under kampanjen,siden jeg synes jentene i seg selv er både sære og ikke etter min smak.Missforstå meg rett,men jeg er hverken i mot eller for dem...Hele opplegget rundt dem lukter litt synes jeg,plutselig er de bare venner,så vil de gifte seg og så har de gutte kjærester....Hmmm.... Føler det blir litt for mye image her,og alt for lite musikk.....!Hadde de hattt ok musikk hadde jeg kanskje syntes bedre om dem :blunke: .... Klemz fra: som om jeg skulle sagt det selv. jeg skriver ikke under
Glitterchick Skrevet 23. september 2003 #16 Skrevet 23. september 2003 Nå handler ikke denne underskriftskampanjen hovedsaklig om man skal forby band som tAtu eller ikke, hvis man velger å skrive under bør man sette seg inn i hva lovene som er opp til vurdering går ut på, og hva som egentlig står i kampanjen. Er selv ikke spes. fan av tAtU, og mener at hele imaget deres først og fremst er laget for å sjokkere, jeg har vokst i fra det, men det er noe som selvfølgelig fjortiser synes er kult. Det som er verst med tAtu er ikke nødvendigvis imaget, men det at de lager dårlig musikk, både teknisk dårlig, lite nyskapende og kjedelig. Om de fremmer de homofiles sak er en helt annen diskusjon, som både homofile og streite er veldig uenige om. Uansett, mener ikke at homofile band bør forbys, heller ikke dårlige band, for den saks skyld.
Lillemy144 Skrevet 23. september 2003 Forfatter #17 Skrevet 23. september 2003 prøv denne linken: www.tatu.us så ser du hva jeg mener med at de vil forby folk friheten, for der har de skrevet litt om hva denne love skal dreie seg om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå