Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Del Skrevet 25. mai 2010 Hva tenker dere av stereotypier som, i dette tilfellet omfatter norske mennesker? Altså alt fra blondt hår, lyseblå øyne osv, men når man tenker mer på det; hva mener dere er ''deres'' eller ''de norskes karakter flest da, som dere mener er en god stereotypi? og hvilke stereotypier har dere hørt om norske, men som dere synes ikke bør være et preg i det hele tatt, og hvorfor? Tenker at vi kan, for ettertankens skyld , siden vi har så mange stereotypier om folk fra alle andre steder men unntatt Norge , merkelig nok , så da kan vi like så godt stille Norge litt inn i dette bildet også? Enten negativer måter eller positive måter, det er nettop vi interesserte har et forum for å drøfte sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Del Skrevet 25. mai 2010 TS her igjen. Jeg kom forresten på tanken om jenter med blondt hår. Herregud, det finnes da til og med f.eks afrikanske jenter som har svart hår men som er keen på å ha det blondt! (Utrolig få da, men de finnes uansett) Hvorfor kan blondt hår på jenter plutselig bli en så ''must-have'' når det ellers ikke er så vanlig å gå med det avhengig av personens opprinnelse der folka har mørkt hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 25. mai 2010 #3 Del Skrevet 25. mai 2010 TS her igjen. Jeg kom forresten på tanken om jenter med blondt hår. Herregud, det finnes da til og med f.eks afrikanske jenter som har svart hår men som er keen på å ha det blondt! (Utrolig få da, men de finnes uansett) Hvorfor kan blondt hår på jenter plutselig bli en så ''must-have'' når det ellers ikke er så vanlig å gå med det avhengig av personens opprinnelse der folka har mørkt hår? Dette sier vel seg selv. Man vil ha det fordi man ikke har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #4 Del Skrevet 25. mai 2010 Dette sier vel seg selv. Man vil ha det fordi man ikke har det. Vel, som om jeg ikke har tenkt over det. Din tilbakemelding virker småfrekk. Sånn at du vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 25. mai 2010 #5 Del Skrevet 25. mai 2010 Vel, som om jeg ikke har tenkt over det. Din tilbakemelding virker småfrekk. Sånn at du vet det. Da så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå