JTess Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Jeg og kjæresten min skal på ferie i september/oktober. Men er litt usikker på hvor vi skal reise. Jeg vil ha litt varme slik at jeg kan bade og sole meg og han vil finne på ting. Noen forslag på hvor man kan reise?
Pimp Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Hva slags aktiviteter er det der? golf, også kan man leie bil og kjøre rundt. Det spørs hva man liker å gjøre. Jeg liker bare å sole meg, mens mannen min er veldig aktiv, så mens jeg er ved poolen, er han enten på golfbanen eller i gymen. Vi skal være på Gran Canaria i oktober
JTess Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2010 Ja oki. Vi vil slappe av og være med på turer og sånt. Oppleve litt ting. Andre forslag??
JTess Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2010 Hva med Tyrkia? Har hørt at det er en fin plass å reise til.
Glitnir Skrevet 27. mai 2010 #8 Skrevet 27. mai 2010 Hvor lenge skal dere være og hvor mye kan det koste?
JTess Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 27. mai 2010 Skal ha en uke ferei. Det er typen som skal betale og for han så spiller pris egentlig ikke noe rolle, men tenker vell sånn rundt 5000-8000 kr per pers.
Sweetpea25 Skrevet 14. juni 2010 #11 Skrevet 14. juni 2010 Hva med Tyrkia? Har hørt at det er en fin plass å reise til. Kan anbefale Tyrkia Jeg var der for første gang i fjor (september), og skal tilbake i år også. Herlig land, hyggelig folkeslag, varmt, billig, god mat osv.. Herlig temperatur også på den tiden, rundt 30 grader.
Betty77 Skrevet 14. juni 2010 #12 Skrevet 14. juni 2010 Thailand ! Lang reise, men billig å shoppe, bo som en dronning for en billig penge og masse historie, natur og dyreliv man kan oppleve. Vert dær flere ganger
Meridian Skrevet 15. juni 2010 #13 Skrevet 15. juni 2010 Ja, ville dratt til Tyrkia til byen Alanya, Kleopatra-stranden var super Eller til Algarvekysten, helt sør i portugal, da jeg var der dro vi på dagstur til Lisboa Det er så mange steder man kan dra, det er alltid strender og mye å gjøre i de fleste land langs kysten i de sydlige landene, prat med et reisebyrå. Gran Canaria, Mallorca, Tenerife er alltid populært. Eller hva med Hawaii :D
allison Skrevet 15. juni 2010 #14 Skrevet 15. juni 2010 jamaica, mye å oppleve, stabilt vær og fantastiske shopping muligheter!
tineline Skrevet 15. juni 2010 #15 Skrevet 15. juni 2010 Italia! Gode strender har de, og flust av ting å se og gjøre (og spise og drikke).
Gjest padawan Skrevet 15. juni 2010 #16 Skrevet 15. juni 2010 det sørlige Spania har også ganske varme strender på den tiden av året.
JTess Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #17 Skrevet 15. juni 2010 Ja, ville dratt til Tyrkia til byen Alanya, Kleopatra-stranden var super Eller til Algarvekysten, helt sør i portugal, da jeg var der dro vi på dagstur til Lisboa Det er så mange steder man kan dra, det er alltid strender og mye å gjøre i de fleste land langs kysten i de sydlige landene, prat med et reisebyrå. Gran Canaria, Mallorca, Tenerife er alltid populært. Eller hva med Hawaii :D Hawaii er et sted som jeg skal dra til, men da skal jeg ha et par uker og litt penger Nå så står det enten mellom Tyrkia eller Spania. Men er forsatt noen mnd igjen da. Så får se hva det blir til når tiden næremer seg
JTess Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #18 Skrevet 15. juni 2010 Thailand ! Lang reise, men billig å shoppe, bo som en dronning for en billig penge og masse historie, natur og dyreliv man kan oppleve. Vert dær flere ganger Har tenkt på det, men da trenger skal jeg ha et par uker. Har bare en uke nå. Kanskje en gang neste år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå