Gå til innhold

God Forretningside?!

Rapitap

Anbefalte innlegg

Hva med å hoste opp en knakende god ide......mmmm....noe som vil gi

en fruktig gevinst som er dugget med kroner og øre....!

Skal vi trekke den litt ut og skape vårt behov også : evil grin: Litt sånn pre-kriminell behovs katalysator?!.....mmmm......(har sett på TV i helgen)

Hmm, ikke lett å finne ut nasjonalt hva som ville funket, så jeg tar og definerer ett området, som for min del blir Bergen.

Mmmm....ok, mågruppen min vil være 25-45(.. :o gulp!...NEI!) ..eh

alder: 25-39 år. Menn og kvinner, i alle fasonger og det hele. Hele pakka!

Æsj, ikke lett dette...Mest kvinner eller skal jeg satse på mest menn...

Hjelp da, kan noen ta denne tankespinn tråden videre...?...please?

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei...det bestemmer du, du overtar ideen liksom så ser vi til slutt hva det blir..?

(som liten tegnet vi videre på hverandres tegninger (figurer), men nå er jeg stor så da er det forretningside...hehe!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da syntes jeg at tjenesten skal være tv-massasje. Dvs klientene bestiller massasje, så kommer være ansatte hjem til dem og masserer dem mens de ser på tv. Foretrekkeligvis TV3 og aldri TV1000 om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, æsj på deg da!!!

Uhh....buuuu!!!!!!!!!!

Hva med....:klø:....noe mer avansert kjør hjem service. I Bergen, slik at vi kan bestille annet enn Pizza m/DVD. Hvor kult er det i lengden da. Vil ha; matvarer, CD, kosmetikk...alså hva som helst: JA en PM, rett og slett.

PM Service ANA-CDR KG 2003 Ltd. COM og sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

AI!!!

En *levere-sjokoladekake-og-pizza-på-døra service*

Hva er vitsen med å levere pizza til barneselskaper, men ikke sjokoladekake? Sjokolade tar jo mye lengre tid å bake enn pizza, mener jeg. Skulle betalt...like mye som pizza'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*GISP* Blir kreativ nå!

Leie inn fjortiser til å skrive ut SMS'ene jeg har i hodet, men som tar så himla lang tid å skrive når ikke tid.

En simultan-funksjon, konkretisert v.h.a fjortis med grammatikalske kunnskaper. Som vet at ny setning først starter etter mellomrom bak punktum, og med stor bokstav! Og som holder kjeft om innholdet. Og tar til takke med ....50 øre pr SMS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fot-massør/massøse som kommer hjem til deg og masserer føttene dine mens du sitter i sofaen eller foran PC....

Det hadde jeg garantert benyttet meg av. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...