Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp bestilt meg HTC Desire :)

Noen som har noen erfaringer med den? Har hørt fra andre HTC-eiere at de er fornøyde. Virker som en veldig grei telefon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får lese de testene som er gjort på den. Jeg kan ikke gi ett objektivt svar på det du spør om da jeg er HTC-fan, vil tro det er slik med mange htc-eiere ;)

Skrevet

Jeg fikk denne for et par uker siden og jeg er super fornøyd. Det er noen instillinger det tok litt tid før jeg fant, men det er nok at jeg ikke lette så hardt.

Jeg hadde den første iphonen, og er minst like fornøyd med denne:D om ikke mer (men det er nok litt fordi den er nyere også)

Skrevet

Jeg har HTC Tattoo og er veldig fornøyd. 2 ting savner jeg, og det er notatmuligheter samt ett sted å oppbevare touchpennen :(. Jeg sliter også litt med å logge meg på for å kunne laste ned andre programmer. Får det fortsatt ikke til enda jeg har prøvd å følge boka slavisk for oppsettet.

Skrevet

Så lenge man er inneforstått med at Desire må lades ofte, så er det en super telefon :) Var drittlei av iphone som gjør alt så vanskelig (må bruke itunes osv).

Desire er en superrask telefon man kan gjøre veldig mye med. Veldig lett å få den personlig, laste ned ting, putte over musikk osv. Har ikke noe vondt å si om den :)

Skrevet

Jeg har HTC Tattoo og er veldig fornøyd. 2 ting savner jeg, .... samt ett sted å oppbevare touchpennen

Det er egentlig ikke helt relevant for Desire fordi man bruker fingeren direkte på skjermen på Desire. Man kan kjøpe en tilpasset penn (den for følger med Tattoo vil ikke virke), men det er ikke nødvendig.

Har Desire selv. Godt fornøyd, men som allerede sagt man må venne seg til å lade en gang om døgnet om man bruker den mye.

Skrevet

Det er egentlig ikke helt relevant for Desire fordi man bruker fingeren direkte på skjermen på Desire. Man kan kjøpe en tilpasset penn (den for følger med Tattoo vil ikke virke), men det er ikke nødvendig.

Har Desire selv. Godt fornøyd, men som allerede sagt man må venne seg til å lade en gang om døgnet om man bruker den mye.

Strengt tatt er ikke lading en gang i døgnet uvanlig når det gjelder touchtelefoner og mange andre telefoner av dette formatet.

Skrevet

Strengt tatt er ikke lading en gang i døgnet uvanlig når det gjelder touchtelefoner og mange andre telefoner av dette formatet.

Ja, skulle vel ha nevnt dette. Jeg har selv en "gammel" telefon jeg bruker en gang i blandt når jeg skal opp i fjellet eller ett sted der lading ikke er å tenke på. Desire holder greit i to dager om man ikke bruker 3G og har deaktivert wifi.

Skrevet

Jeg har hatt Desire i et par uker, og jeg er veldig fornøyd. Jeg har riktignok opplevd noe ustabilitet, men ikke i en slik grad at jeg ville vurdert en annen telefon.

Min bruk begrenser seg litt, men det jeg liker best er muligheten til å bruke Wimp, samt at jeg bruker den til å lese bøker på (via et program som heter Aldiko).

Skrevet

Har hørt den er bra :) (personlig går jeg for en annen mobil)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...