rosaprosa Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Hei! har en audi som har nybilgaranti et år til. Får jeg dekket noe av følgende på denne garantien tro? - Det har falt av et skall på vindusknappen på den ene døra (trenger ny knapp) - Har begynt å irre på de "trekant-greiene" på bakvinduene (de som er sorte)noen som skjønte det? - Airbag lampa lyser, får jeg sjekket dette gratis?
Gutt87 Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Jeg mener du skal få dekket alt det der på garantien. Når det nærmer seg slutten av garantitiden, om ett år ifølge deg, så bestiller du time hos NAF og får en full gjennomgang av bilen. Da kan du påpeke hva som må gjøres hos merkeverkstedet før garantien går ut.
rosaprosa Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2010 Bilen ha akkurat vært på naf test! Eneste som stod som var feil med bilen var det med airbag lampa, og litt rust på bremseskiver (men det er vel vanlig slitasje). Irringa og den knappen stod det ikke noe om. De går vel ikke så grundig til verks at de skriver opp hver minste lille prikk?
miss daisy Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Anbefaler at du tar en nybilgarantiutløpstest hos NAF et par mnd før garantien går ut. Da går de meget nøye gjennom det meste.
rosaprosa Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2010 Anbefaler at du tar en nybilgarantiutløpstest hos NAF et par mnd før garantien går ut. Da går de meget nøye gjennom det meste. Det er noe som heter det også ja! Ja det skal jeg gjøre:)
aluminium Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Alt det der går på garanti. Om forhandleren er vanskelig er det bare å være bestemt og ikke være redd for å ta inn Forbrukerkontoret (var det ikke det de het?)...
rosaprosa Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2010 Alt det der går på garanti. Om forhandleren er vanskelig er det bare å være bestemt og ikke være redd for å ta inn Forbrukerkontoret (var det ikke det de het?)... Ja du tror? Det er BRA! Syns ihvertfall det er verdt et forsøk. Glemte å si at speilvarmen på ene siden heller ikke virker- tror du den også går? Forbrukerrådet tror jeg det heter hehe..
aluminium Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 Speilvarmen skal også gå på garanti. Det er egentlig bare å stille seg spørsmålet, er det meningen at dette skal ryke innen 3 år? Er det virkelig vanlig?
rosaprosa Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2010 Det er jo sant.. Da krysser vi fingra:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå