Gjest Kim Skrevet 25. mai 2010 #1 Del Skrevet 25. mai 2010 Inspirert av "ville du daten mann uten sertifikat" tråden. Bring it on... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 25. mai 2010 #2 Del Skrevet 25. mai 2010 Nei, definitivt ikke. Skulle jeg først datet en dame måtte hun vært litt av et kjerringemne, og da innebærer det flittig bruk av mixmaster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 25. mai 2010 #3 Del Skrevet 25. mai 2010 Mhm, eg er skikkelig kresen på akuratt denne. Kan hun ikkje blande drinker er det... nokk sakt xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 25. mai 2010 #4 Del Skrevet 25. mai 2010 Dersom jeg først skulle begynne å date damer, så hadde det bare blitt rot på kjøkkenet om hun også hadde sin egen mixmaster, så svaret blir ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 25. mai 2010 #5 Del Skrevet 25. mai 2010 Hehe flaks at jeg kun har håndmikser og stavmikser, så jeg har plass til ei med mixmaster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 25. mai 2010 #6 Del Skrevet 25. mai 2010 Definitivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 25. mai 2010 #7 Del Skrevet 25. mai 2010 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 25. mai 2010 #8 Del Skrevet 25. mai 2010 jeg er faktisk ikke helt sikker på om jeg vet nøyaktig hva en mixmaster er engang. Jeg er vel verdens verste koneemne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. mai 2010 #9 Del Skrevet 25. mai 2010 Dater bare damer med mixmaster fra Kenwood. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 25. mai 2010 #10 Del Skrevet 25. mai 2010 Inspirert av "ville du daten mann uten sertifikat" tråden. Bring it on... Nei, fysj, absolutt ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 25. mai 2010 #11 Del Skrevet 25. mai 2010 Kjæresten min liker så godt at jeg bruker eltekrokene på ham, så hadde jeg kvittet meg med mixmasteren hadde han nok takket for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 25. mai 2010 #12 Del Skrevet 25. mai 2010 Kjæresten min liker så godt at jeg bruker eltekrokene på ham, så hadde jeg kvittet meg med mixmasteren hadde han nok takket for seg. Sånn skal det værra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smily_626 Skrevet 25. mai 2010 #13 Del Skrevet 25. mai 2010 Dater bare damer med mixmaster fra Kenwood. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marylinm Skrevet 25. mai 2010 #14 Del Skrevet 25. mai 2010 synd jeg ikke har mixmaster får ønske meg det til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. mai 2010 #15 Del Skrevet 25. mai 2010 Ja for mixmaster og sertifikat kan jo sammenlignes da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 25. mai 2010 #16 Del Skrevet 25. mai 2010 Ja for mixmaster og sertifikat kan jo sammenlignes da. Mixmaster har motor og hvis man har sertifikat kan man kjøre noe som har motor. Så det kan sammenlignes, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. mai 2010 #17 Del Skrevet 25. mai 2010 Ja for mixmaster og sertifikat kan jo sammenlignes da. Det kan det, men krever ca et hekto humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #18 Del Skrevet 26. mai 2010 Det kan det, men krever ca et hekto humor. Nettopp! For min del går skillelinjen ved om mixmasteren er håndholdt, eller en kjøkkenmaskin, slår meg ikke til ro med noe mindre enn en kjøkkenmaskin:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hard Ride Skrevet 26. mai 2010 #19 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg har et barndomsminne fra da faren min hadde jaktet og skutt en hare. Han tok den med inn på kjøkkenet, og et par minutter senere hørte jeg mixmasteren. Siden jeg kun var 3-4 år gikk jeg selvfølgelig ut i fra at han hadde haren i mixmasteren. Så jeg sier nei takk til mixmastere, det bringer bare fæle minner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 26. mai 2010 #20 Del Skrevet 26. mai 2010 jeg er faktisk ikke helt sikker på om jeg vet nøyaktig hva en mixmaster er engang. Jeg er vel verdens verste koneemne! Skam på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå