Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Offentlige toalett er kjønnsdiskriminerende. Det er ofte bilder av kjønnene på døra. Damer har kjole, greit nok det, men menn, de blir ikke bare tegnet naken, men de lar til og med vær å tegne inn penis. Faktisk så kan damer bare gå rett inn på herretoalettene og unskylde seg med at de trodde det var dametoalettet da personen på tegningen ikke har penis, han har ikke en gang kjønnsorgan. Selv så vil jeg si at det finnes bare to offentlige toalett, dametoalett for voksne og jentetoalett for barn. Gutta må vel tisse ute dem. Synes noen burde gjort ned dette snarest. Enten så får de tegne klær på mannen eller så får de tegne inn en penis som synes godt.
marylinm Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 forstår godt at du er anonym..hvem bryr seg? du har vell lært deg forskjellen på symbolene som alle andre?
leirbål Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Det har aldri falt deg inn at mennene har på seg bukser?
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Da må det i såfall være tights og da ville man uansett sett kulen forran. Ser mer ut som han er naken. Mangler hår på hodet også.
Vesla92 Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 (endret) Jeg synes nå skiltene ser påkledd ut jeg.. litt firkantet, men påkledd. Dameskiltet har jo skjørt, så hvorfor ikke gå utifra at mannen har bukse? Og damen har jo heller ikke pupper.. Endret 25. mai 2010 av Vesla92
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Er dette noe å henge seg opp i? Ja, det må jeg virkelig si at det er. Du er jente så skjønner nok ikke dette, men for en mann så er det helt forferdelig at offentlige toaletter skal ha bilder av menn naken og uten penis. Penisen er faktisk ganske viktig. Tenk å ikke ha den? Da får man ikke onanert. Eller hatt sex og får man ikke sex så får man heller ikke skrikarunger som de fleste er så glad i.
Gjest Cho Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 Ja, det må jeg virkelig si at det er. Du er jente så skjønner nok ikke dette, men for en mann så er det helt forferdelig at offentlige toaletter skal ha bilder av menn naken og uten penis. Penisen er faktisk ganske viktig. Tenk å ikke ha den? Da får man ikke onanert. Eller hatt sex og får man ikke sex så får man heller ikke skrikarunger som de fleste er så glad i. Du får tisse ute, du da.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #9 Skrevet 25. mai 2010 Du får tisse ute, du da. Ja, hadde det bare vært så enkelt. Det er jo ulovlig. Og tenk om noen ser meg? Min snopp er ikke akkurat diger heller. Så folk hadde vel bare stått og ledd.
Gjest Cho Skrevet 25. mai 2010 #10 Skrevet 25. mai 2010 Ja, hadde det bare vært så enkelt. Det er jo ulovlig. Og tenk om noen ser meg? Min snopp er ikke akkurat diger heller. Så folk hadde vel bare stått og ledd. Kanskje det er deg de har hatt i tankene da de lagde skiltene da?
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #11 Skrevet 25. mai 2010 Kanskje det er deg de har hatt i tankene da de lagde skiltene da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå