Gå til innhold

Utroskap - hvordan fant du det ut?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne høre historiene til dere som har eller har hatt utro kjærester..

Selv hadde jeg en kjæreste som var utro mot meg for tre år siden. To ganger i fylla med samme dame. Første gangen sa han ingenting, andre gangen fortalte han om det(men holdt kjeft om første gangen). To år senere fortalte han at det hadde skjedd to ganger, og ikke en. Blææh. :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Han fortalte forresten om gang nr to i telefonen, mens jeg satt alene nede i Afrika. Turde ikke si det face to face i Norge.

Bastard.

Gjest Gjest
Skrevet

Vil gjerne høre historiene til dere som har eller har hatt utro kjærester..

Selv hadde jeg en kjæreste som var utro mot meg for tre år siden. To ganger i fylla med samme dame. Første gangen sa han ingenting, andre gangen fortalte han om det(men holdt kjeft om første gangen). To år senere fortalte han at det hadde skjedd to ganger, og ikke en. Blææh. :kjefte:

Ja det er noe dritt...

Men enda verre er det om man gjør det i edru tilstand!! D:

Jo, jeg elsket en over alt på jord, syntes han var kjempe grei, viste at han var romantisk, han ga meg komplimenter, osv. Sa at jeg hadde så faste fine pupper osv.

Men plutselig var det ei ana dame som bydde ham noe mer. Som feks større pupper.

Dust...

Skrevet

Han røpet seg ca to uker etter at han dumpet meg. Det viser seg i ettertid at de hadde holdt på en stund, begge var opptatt. Hva de har gjort og ikke gjort er meg revnende likegyldig. Utro var han uansett hva han mener.

Gjest Martin
Skrevet

Mann her.

Jeg fant ut det via nettet. Hun hadde sendt mange titalls SMSer via en nettside til krypdyret, der kopiene av SMSene lå tilgjengelig. Fikk dermed servert det hele på et fat - de hadde hatt et forhold i ca 8 måneder. Et fantastisk sjokk det tok år å komme over.

Gjest Gjest
Skrevet

Sms døgnet rundt, telefonen avslått eller i lomma hele tida. Begynte å trene, fikk "ny venninne" som var så hyggelig (og jeg var gal hund som var sjalu og kontrollerende og sinnsyk og...)

Dama var da en venninne av oss begge, så det var hvisking på kjøkkenet når jeg var i stua. Fnising. Overlegne blikk. Himling med øya. Baksnakking av meg til alt og alle. (Jeg var hu gale kona som var kontrollerende bitch osv)

Full pakke egentlig. Jeg holdt ut og "så det ikke" fordi jeg slet med å ta inn over meg at han kunne gjøre dette mot barna. (Ikke utroskapen, men alt det andre, nedpsykingen av meg som mor blandt annet) Og han dro barna rett inn i det dagen etter at jeg flyttet ut. Med beskjed om at fireåringen VILLE det skulle skje (mellom ham og henne) fordi ungen var såååå glad i henne... mmmm sjarmtroll han der. Not.

Skrevet

Sms døgnet rundt, telefonen avslått eller i lomma hele tida. Begynte å trene, fikk "ny venninne" som var så hyggelig (og jeg var gal hund som var sjalu og kontrollerende og sinnsyk og...)

Dama var da en venninne av oss begge, så det var hvisking på kjøkkenet når jeg var i stua. Fnising. Overlegne blikk. Himling med øya. Baksnakking av meg til alt og alle. (Jeg var hu gale kona som var kontrollerende bitch osv)

Full pakke egentlig. Jeg holdt ut og "så det ikke" fordi jeg slet med å ta inn over meg at han kunne gjøre dette mot barna. (Ikke utroskapen, men alt det andre, nedpsykingen av meg som mor blandt annet) Og han dro barna rett inn i det dagen etter at jeg flyttet ut. Med beskjed om at fireåringen VILLE det skulle skje (mellom ham og henne) fordi ungen var såååå glad i henne... mmmm sjarmtroll han der. Not.

GRUSOMT!!! :tristbla: Dette kan da ingen fortjene å få oppleve!!! Stakkars deg! Håper du har det bra nå :klemmer:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Samboere i 11 år da han forteller meg at han har funnet ei ny.

Fikk vite senere at de hadde holdt på i 3 mnd før han fortalte meg. Det var de overtidstimene ja...

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde det på følelsen, lenge. Spurte. Han benektet det. Jeg ble den sjalu og gale, selvsagt. Følelsen ga seg ikke, han nektet fortsatt, og jeg følte meg helt gal til slutt :( Endte med å sjekke mobilen og fikk bekreftet et forhold som hadde vart lenge...

Noen ganger er det greit å sjekke mobil etc. Den som bedrar, er den som bedrar, uansett, og det var uendelig godt å få visshet, enda så vondt det var, og ikke være den som er klin gæærn :( Psykisk terror å holde noen for narr på den måten!

Skrevet

Var bltt samboere i en kjellerleilighet midt i et byggefelt. Masse koselige naboer. En dag jeg henter posten så kommer ei eldre nabo bort og sier at det er koselig med yngre naboer. Og så spør hun om det ikke blir trangt der nede med 3 mennesker der. Begynte å lure, så spurte henne hvem den 3. var, og fikk da beskrivelden til bestevenninna mi.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Oj!Sprøtt å få noe sånt i fanget uten forvarsel... jeg spurte kjæresten når han hadde vært på fylla, på kødd, "Har du vært utro?" Og han svarte ja gitt..venta ikke den.

Gjest bedratt
Skrevet

Han fikk en ny venninne. Veldig god venninne.

Så kuttet han ut familien mer og mer, sov oppå telefonen, klappet sammen pc-en når jeg kom inn i rommet, oppholdt seg i soverommet, alene, fra middagen var spist til jeg la meg for kvelden - da stod han opp.

Jeg sjekket mail og telefon, og fikk bekreftet at han hadde en slags affære, og at sex definitivt var inne i bildet, dog uten penetrering.

Han lovet å slutte, men en måned senere var de i gang igjen. Det tok noen måneder før jeg fant det ut, og da var jeg allerede gravid.

Han lovet å slutte igjen, kuttet kontakten, og et par måneder senere var de i gang igjen. Denne gangen fant jeg ut av det to måneder før termin. Fant pc-en full av opptak han hadde gjort av henne når de hadde nettsex. Jeg gikk i en dyp depresjon, og var helt hjelpeløs. Stresset så mye at barnet kom før tiden.

Trodde det var over da, men så fant jeg for et år siden en femtenminutters film han hadde tatt mens de hadde sex i baksetet på bilen vår. Bare dager før.

Han gjorde det slutt igjen, og nå for en måneds tid siden fant jeg ut at de nok en gang hadde kontakt. han hadde glemt å slette meldingsloggen på telefonen sin etter en bytur.

Jeg er rimelig patetisk, men har ikke gått fra ham ennå. Må finne styrke nok først, og finne likegyldigheten slik at jeg klarer å ta meg av barna når jeg har dem alene. Ting tar tid.

Utroskap er noe dritt. Man vet virkelig ikke hva man gjør med mennesker når man holder på slik.

Gjest Gjest
Skrevet

Så kuttet han ut familien mer og mer, sov oppå telefonen, klappet sammen pc-en når jeg kom inn i rommet, oppholdt seg i soverommet, alene, fra middagen var spist til jeg la meg for kvelden - da stod han opp.

Jeg sjekket mail og telefon, og fikk bekreftet at han hadde en slags affære, og at sex definitivt var inne i bildet, dog uten penetrering.

Han lovet å slutte, men en måned senere var de i gang igjen. Det tok noen måneder før jeg fant det ut, og da var jeg allerede gravid.

Han lovet å slutte igjen, kuttet kontakten, og et par måneder senere var de i gang igjen. Denne gangen fant jeg ut av det to måneder før termin. Fant pc-en full av opptak han hadde gjort av henne når de hadde nettsex. Jeg gikk i en dyp depresjon, og var helt hjelpeløs. Stresset så mye at barnet kom før tiden.

Trodde det var over da, men så fant jeg for et år siden en femtenminutters film han hadde tatt mens de hadde sex i baksetet på bilen vår. Bare dager før.

Han gjorde det slutt igjen, og nå for en måneds tid siden fant jeg ut at de nok en gang hadde kontakt. han hadde glemt å slette meldingsloggen på telefonen sin etter en bytur.

Jeg er rimelig patetisk, men har ikke gått fra ham ennå. Må finne styrke nok først, og finne likegyldigheten slik at jeg klarer å ta meg av barna når jeg har dem alene. Ting tar tid.

Utroskap er noe dritt. Man vet virkelig ikke hva man gjør med mennesker når man holder på slik.

Jeg bare lurer, hvorfor går ikke HAN fra DEG? Over så lang tid... og hva med kua han er sammen med, er hun fullstendig gal eller bare driter hun i alt?

Legg filmsnutten du fant ut på facebook... og så går du din vei! MAKAN altså. :kjefte:

Gjest lolita___
Skrevet

Du er virkelig tålmodig men det er nok ikke så lett å forlate noen som du har barn med som noen ska ha til.Jeg håper du klarer å komme deg vekk fra han virkelig du fortjener da bedre en dette.Siden du bor i Norge så har du også mye rettigheter som alenemor.Du må komme deg bort fra denne drittsekken,han kan jo gi deg sykdommer sånn som han holder på.Lykke til hvertfall vet det ikke er lett men kom deg vekk

Gjest bedratt
Skrevet

Jeg bare lurer, hvorfor går ikke HAN fra DEG? Over så lang tid... og hva med kua han er sammen med, er hun fullstendig gal eller bare driter hun i alt?

Legg filmsnutten du fant ut på facebook... og så går du din vei! MAKAN altså. :kjefte:

Vet ikke hvorfor han ikke går, sikkert pga. ungene. Hun driter i at han har familie, og har vel egentlig rett, det er ikke hun som har forpliktet seg i et forhold, det er han.

Kunne jeg lagt ut ting uten å legge igjen ip-adresse, ville jeg gjort det.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Lett... Sjekket mobil til hun ene, FB hos hun andre, tilståelse fra den tredje på direkte spørsmål. De to siste bekreftet misstanke etter at de hadde byttet meg ut.

Oppfordrer alle som misstenker partneren for å være utro å sjekke mobilen. Er masse bra informasjon der. Husk å sjekke både inn- og ut-boks.

Gjest strykebrett
Skrevet

Han ringte og fortalte meg det selv, mens han var ute på jobbreise. Kunne fortelle meg at han hadde hatt et forhold på si for et år tilbake. Feigingen.

Skrevet

Jeg hadde en magefølelse som ikke ville slippe taket. Gjorde litt undersøkelser av mobil og PC og fikk alle mine mistanker bekreftet. Konfronterte han, men han nektet til tross for at jeg viste han tekstmeldinger og mail. Avsluttet forholdet, og han flyttet ut på dagen.

Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke hvorfor han ikke går, sikkert pga. ungene. Hun driter i at han har familie, og har vel egentlig rett, det er ikke hun som har forpliktet seg i et forhold, det er han.

Kunne jeg lagt ut ting uten å legge igjen ip-adresse, ville jeg gjort det.

Da går du på biblioteket, lager en fake profil og legger videoen ut der! *ond*

Og tenk litt, når DU stikker, så har han ikke lenger noen til å passe ungene mens han horer rundt. Og da må han stille sjæl, gidder hun det?

Hva har du foresten tenkt å fortelle ungene når de vokser opp og finner ut at du satt som en fe og tok imot alt uten å stå opp for deg selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...