Kamikatze Skrevet 30. mai 2010 #61 Skrevet 30. mai 2010 [...] eller mannen er vel fornøyd han, antar jeg. Men han er ikke god på å vise det, eller få meg til å føle meg verdifull. [...] Pffft! Han har jo ikke funnet noen bedre, siden han henger med deg fortsatt. Hvilke fattige ord kunne bedre bekrefte hva han hver dag, i handling, viser? - At det er deg han elsker?
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2010 #62 Skrevet 30. mai 2010 Pffft! Han har jo ikke funnet noen bedre, siden han henger med deg fortsatt. Hvilke fattige ord kunne bedre bekrefte hva han hver dag, i handling, viser? - At det er deg han elsker? Har du hørt om barn, gjeld, vane, trygghet, rutine, greit nok, tar for gitt, fornøyd med ikke noe osv?
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #63 Skrevet 30. mai 2010 Hva er du mest missfornøyd med på din kropp? Jeg kan begynne: Arr på venstre skulder, arm og venstre hofte+rompeball. Gjør meg veldig usikker i bar overkropp og i de fleste situasjoner der jeg viser arrene (bortsett fra sammen med kjæresten da, hun hadde nok ikke blitt i 3 år om de plaget henne) Hva med deg ? OK En så destruktiv tråd gidder jeg ikke å svare i en gang. Jeg er fornøyd med hele kroppen min, både hver enkelt kroppsdel og helheten. Jeg er ikke perfekt, men jeg er fornøyd.
frk.Sanna Skrevet 30. mai 2010 #64 Skrevet 30. mai 2010 Om noen spørr meg om dette idag så er svaret rumpa og midjen. Ellers fornøyd med resten. Følesen kommer av at jeg ikke har fått trent så mye den siste tiden. Mye sitter kun i hode på oss mennesker.
Gjest kvinne Skrevet 30. mai 2010 #65 Skrevet 30. mai 2010 Magen...folk spør om jeg er gravid...huff!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå