Cinzia Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Er det noen som kan anbefale en god shampo/balsam-i-ett-løsning? Trenger noe som er litt tidsbesparende om morgenen. Kan gjerne være et frisørmerke hvis det finnes..
DDuck Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 (endret) Har ikke vært borti det så langt... Er frisør og skyr alt-i-ett-løsninger som pesten... Du får ikke virkningene av hvert enkelt produkt til å gjøre jobben sin ordentlig da, men heller et halvreint, fett hår fult av silikoner som gjør at det ser "sunt" ut... Hvis du vil ha noe tidsbesparende vil jeg heller anbefale deg å vaske håret som normalt med shampo og bruke en leave-in balsam i det etterpå Endret 25. mai 2010 av dinedama
Rosebud Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 (endret) Tror det er mer vanlig med 2 in 1 blant billigmerkene du finner på Rema fremfor skikkelige produkter du får hos frisøren. Jeg ville aldri brukt noe sånt på mitt hår i alle fall. Jeg ville ikke valgt dette området å spare tid på. Det tar jo bare 3 minutter å la balsamen få virke, så jeg ville kjøpt produktene hver for seg. Helt klart! Spar heller tid på sminke, føning/retting/krølling av håret eller liknende, ikke noe som går utover sunnheten til håret ditt eller huden din. Prioriteringer Endret 25. mai 2010 av Rosebud
marylinm Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 jeg føler det er flest menn som bruker 2 i 1 produkter.. jeg vet ikke om noe sånt som er bra.
Lykkelitenen Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Vet John master organics har en versjon som er shampo med balsamegenskaper, denne. Ikke prøvd den selv, men hørt mye godt om den. Men om du vil spare på tid, prøv å vaske håret, sett i litt balsam og la denne virke mens du vasker kroppen. Så skyller du begge deler ut samtidig. Det tar deg 30 sekunder mer enn å droppe balsam, så det har man tid til Balsamen må ikke nødvendigvis stå i tre minutter hver gang, men ha den i litt, så får håret pleie... Eller bruk en lett leave-in, som nevnt over. Selv har jeg en fra Toni&Guy som jeg liker godt og ofte bruker når håret er utsatt for stritting i store mengder, samt en sprayversjon fra Bjørn axen som jeg sprayer lett i fuktig hår for ekstra pleie etter trening (da orker jeg ikke vaske, barre skyller og bruker litt spraybalsam)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå