Gjest enois Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Hvor har dere fjernkontrollene? Jeg er så lei av at de må ligge på stuebordet, så lurer på om det er noen som har en genial og praktisk løsning for problemet mitt?
Gjest Airi Chikako Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Fordi jeg er så rotete, er jeg avhengig av at alle ting har en plass hvor de bor. Ellers blir det salig kaos! Fjernkontrollen bor i en skuff under stuebordet, har nemlig skuffer under på den ene langsiden.
Hinata Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Finnes det ikke sånne "lommer" som man kan henge over armlenet på sofaen? Selv har jeg bare en, og den ligger som regel oppå sofaryggen.
FoxyFish Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har faktisk puttet alle kontrollene i en slags glassbolle på et bord ved siden av sofaen. Alle er samlet, man ser hvilken man skal ha, og det blir ryddigere.
Gjest enois Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Ja.. Før hadde vi stuebord med plate under, så da bodde de der, men siden det alltid ble kaos under med ting som ikke hadde noen bedre plass så kjøpte vi et uten noen oppbevaring, og det resulterer jo i at alle 5 fjernkontrollene ligger oppå bordet.. Jeg legger de på stereobenken så ofte jeg husker, men vips så er de tilbake igjen hele haugen... Jeg tror sannelig jeg skal lete etter en sånn lomme jeg :D Det hørtes smart ut!
leirbål Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Ikea har lomme. Det er plass til et blad eller en avis og fire fjernkontroller i den.
Amys Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Vi har bare en, som kan programmeres til å styre alle duppedittene. Den skal i teorien ligge på hyllen under spisebordet, men har det med å hele tiden ligge oppå bordet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå