Drama_Queen Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Kan man gjøre andre ting enn taler og sanger? Regner med sambo holder tale, mulig jeg til han også. Så blir det vel en takk for maten tale. Har ikke lyst å ha noe særlig sanger, men jeg føler likevel at vi må gjøre noe annet enn bare å spise å skravle. Vi prøver å ha et litt utradisjonelt bryllup og vil gjerne ha en løs og stemning med litt humoristiske innslag. Middagen blir grill og tapas så det blir liksom ikke satt noen sånn "streng" ramme rundt middagen. Ideer til ting vi kan gjøre?
Solstrålejenta Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Vi hadde syngende servitører under middagen og det løsnet stemningen veldig. Vi hadde koldtbord/tapas, så dermed fungerte det veldig bra sånn logistikkmessig også i og med at servitørene kun serverte drikkevarer
lilleGrethe Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Jeg regner med at det blir noe underholdning som vi ikke vet om selv. Jeg har ihvertfall ganske kunstnerisk familie med folk som synger eller danser, så jeg er ganske sikker på at de har stelt istand noe. Dere kan jo hinte til familien, evt toastmaster at de gjerne kan arrangere noe? Ellers har vi lagt opp til 6-7 taler (både pappa og bestefar skal tale, i tillegg til brudgommen, forloverne, + takk for maten-tale).
PecanPie Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Jeg var i et bryllup hvor de hadde leid inn Serveringsteateret. Veldig artig!
Gjest Pippelipp Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Jeg har aldri vært noen fan av sanger, men svogeren min og en haug med kompiser og venninner hadde skrevet et par sanger som ble fremført av dem ved vekkingen og under middagen og det var kjempemorsomt! I tillegg sang han to sanger sammen med sin fem år gamle sønn og ikke et øye var tørt. Etter middagen kom en trio som spilte tradisjonell østerriksk musikk og alle fikk seg en svingom eller flere på dansegulvet. Det var en veldig fin kveld. Mitt råd til deg er at du planlegger noe og så ser du hva som skjer. Moro blir det i hvert fall helt sikkert, selv om det ikke blir så mye sprell. Det viktigste er at alle er sammen og hygger seg med hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå