Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Jeg mener nå personlig at det skulle vært en lov mot bruk av trampoline i hagen i ett borettslag, noe annet er frittstående hus! Men når husene står tett i tett og enhver hage har en stor trampoline med ti stk unger til enhver tid på blir man rett og slett smågal! Nå har det vært pinsehelg, langhelg med fri, vi har hatt grillbesøk og har ikke kunne sittet ute pga disse ungene som hopper, hyler og skriker.....vi forsøkte oss på fredagskvelden, satt ute men måtte gi tapt da vi omtrent ikke hørte hva vi sa til hverandre...ungene ropte og skrek så masse! Er det ingen restriksjoner på bruk av trampoline i borettslag?
Gjest Spinell Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 (endret) Har dere lokale ordensregler i borettslaget, så bør det tas opp med grunnlag i disse reglene. Det skal nok mye til før en kan gå til inngripen med grannelova eller lov om helligdagsfred i hånd. Endret 25. mai 2010 av Spinell
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Så be de dempe seg da. ikke skyld på trampolinen, for de ungene skriker anntaglivis like mye uansett.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Skjønner deg så utrolig godt! Jeg er så lei av det forferdelige bråket. At ikke foreldrene kan be barna sine ta litt hensyn til andre folk. Fatter heller ikke at de orker å høre på det selv i time etter time, men barn skal jo ikke snakkes til lenger så.
*Annie* Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Hvis det er sjenerende bråk ville jeg ta det opp med naboene. Tror de fleste foreldre forstår en slik henvendelse (selv om man kan bli litt immun mot barnebråk når man har unger).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå