Krummelure Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Vi er 4 voksne og 1 barn på 11 år, som skal 14 dager på ferie til syden. Spiller ingen rolle hvilket land,bare det er varmt og vi kan bade. Det må være etter 23. juni, pga eksamener osv. Har du noe tips til nettsteder jeg kan søke på? Har forsøkt Nazar,Ving, allinclusive.no,restplasser, solfaktor. Vet du om en annen side, så vil jeg gjerne vite om det!!
Anglofil Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Vel, vi kjøpte vår all inclusive ferie via Ving, ellers har man vel f.eks startour.no og apollo.no. Mvh Yvonne
Krummelure Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2010 Vel, vi kjøpte vår all inclusive ferie via Ving, ellers har man vel f.eks startour.no og apollo.no. Mvh Yvonne Takk for tipset! Apollo hadde jeg faktisk glemt....
elliane Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 ekspedia.no -Bestilte All Inclusiv t Mexico med dem og veldig fornøyd med turen.
Rosebud Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Vi hadde en strålende all inclusive tur til Lanzarote med Apollo for noen mnd siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå