Gjest gjest Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Hei! Vet det er postet tusen innlegg om temaet, men jeg er ute etter helt konrete øvelser, og måter å finne ut om det har funket. Hvor ofte/ lenge bør en stramme hvis en vil ha kjap virkning. Og hvordan kan en finne ut om treningen har funket? Kan dere for eksempel kjenne hvis dere klemmer rundt en finger? Jeg kjenner bare mindre og mindre av kjæresten når vi har sex. Ikke bra!
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har drevet med aktiv underlivsmuskeltrening siden jeg var 18 år, nå i en alder av 29 uten barnefødsel kan jeg si at jeg er veltrent. Kan knipe kontinuerlig nå, men begynte med stram og slipp teknikken. Hver dag nesten, og etter sex klemmer jeg som pokker. Får somregel alltid komplimenter for det og han liker at jeg er stram. Øve seg når en tisser er en god regel. Kutt strålen en 3-4 ganger. Det fine med å være veltrent er den første penetreringen, den er så innmari god/vond hver gang. Akkurat som å være jomfru. uten sølet. Bare å kjøre på! når du kan stramme hele tiden uten at det koster deg en kalori så er du der. Og ja, jeg kjenner det godt rundt en fing.
Topplue Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 http://www.corewellness.no/accessible/DVD.aspx Der kan du bestille en gratis DVD som forklarer godt hvordan man skal stramme musklene, og med mange gode forslag til forskjellige øvelser.
Gjest ann Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Når man strammer rundt en finger: hvor kjennes det da? Hvor er det at det strammer? Er det liksom rundt åpningen, eller er det lengre inne, eller liksom hele veien? Dette spør jeg om for å finne ut om jeg kniper på den rette måten.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Kjenner du at noe beveger seg der inne når du strammer så er du på rett vei. Hos meg så er det rett innenfor åpningen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå