Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Går det ann å opprette sparekonto på nett i en ny bank når jeg ikke er kunde fra før? Uten å måtte møte opp i banken? Den eneste jeg fant var ekstrakonto, men der måtte man ha minimum 100.000 kr og det har jeg ikke.
gullhjerte Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Går det ann å opprette sparekonto på nett i en ny bank når jeg ikke er kunde fra før? Uten å måtte møte opp i banken? Den eneste jeg fant var ekstrakonto, men der måtte man ha minimum 100.000 kr og det har jeg ikke. kanskje de kan hjelpe deg om du tar en telefon? Du må jo skrive under på noen papirer, og de kan de jo sende deg.. Du må nesten ta kontakt med den aktuelle banken å høre..
H80 Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Du behøver ikke nødvendigvis skrive under noen papirer. Jeg opprettet nylig sparekonto i Bank Norwegian, her kunne jeg signere med bank-ID fra min hovedbankforbindelse og fikk tilgang til nettbanken i løpet av et par dager.
Simarie Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Det går an i enkelte banker. Opprettet sparekonto hos sparesmart.no ved å bruke bank-ID fra hovedbanken min. De har god rente og ingen minimumsbeløp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå