Gå til innhold

Billig stue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare dele min observasjon i min egen stue... Jeg har alltid hatt en litt retro stil, men etterhvert har det gått litt bort fra røde reklamer osv (som nå heller bare er innslag i en viss del av huset), og lagt min elsk på vakre treverk iblandet moderne design og metaller. Miljøaspektet har også blitt viktigere for meg.

Treverket skal helst være originalt, gammelt eller jult opp, og synes ikke man finner dette i butikkene. Det som skal være retro ser fortsatt nytt ut, og det "patinerte treet" holder ofte dårlig kvalitet.

Derfor har det blitt mye bruktmarkeder, loppis, og arvede gjenstander.

Og i går kikket jeg med rundt i stuen, på arvede ting, superkupp på salg, brukte møbler etc, og fant ut at hele "hovedmøblementet" vårt har kostet oss under 1500 kr... :fnise:

Skal riktignok trekke og male om noen stoler (selv), og har ikke telt med speil, bilderammer, lysestaker etc.

Syntes det var litt festlig, da alle som er her, skryter av sofaen vår, lurer på hvor i alle verden jeg har fått skaffet den benken etc! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Herlig! :)

Hos oss er har vi retrostil med en god blanding av nytt, gammelt, arvet og bruktfunn. (Uten snev av sk fransk landstil eller shabby chic.) Det fungerer bra fordi fargetonene og treslagene harmonerer.

Vi er over 35 og har aldri handlet ny TV! Vi har faktisk aldri kjøpt TV i det hele tatt...

Skrevet

Så bra! :-) Jeg synes slikt er veldig inspirerende og høre - og skulle gjerne sett bilder! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...