Gjest bekymret :/ Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har et problem.. jeg har nappet vippene mine og på venstre øye er det nesten ingen igjen for eg har slitt av mascara, brukt vippetang, nappet osv. HVA SKAL JEG GJØRRE? ser så dumt ut "/ og kommer de til å vokse ut igjen?!
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har brukt mascara nesten hver dag i 10 år, men har fortsatt masse øyevipper. Mister selvfølgelig noen, men de vokser ut igjen. Du har kanskje ødelagt de ved å knekke de med vippetanga. Nappe øyevipper, den var ny! Du skjønte vel at det kom til å bli ganske tomt når du driver å napper de? Har hørt om de som har rivd/nappet de av og aldri fått de tilbake.
Frua Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Google Lilsah ! Det er kjempedyrt men virker visstnok bra! Ellers kan du jo bruke falske vipper i mellomtida?
Jade Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Tør jeg spørre hvorfor du nappet vippene dine? Og om det ikke falt deg inn et eneste sekund at hvis du fjerner vippene dine, så blir de borte rett og slett?
Djungelvrål Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Det var en voksen pris ja. 140 dollar for en tube. Noen som vet om det går ann å få tak i den et billigere sted enn på hjemmesiden?
Gjest yojo Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 Det var en voksen pris ja. 140 dollar for en tube. Noen som vet om det går ann å få tak i den et billigere sted enn på hjemmesiden? Finner ikke siden jeg...... :klø:
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #9 Skrevet 25. mai 2010 Finner ikke siden jeg...... :klø: http://www.lilash.com/
Gjest Cho Skrevet 25. mai 2010 #12 Skrevet 25. mai 2010 Spenningen er til å ta og føle på, hvorfor har TS nappet øyenvippene?
Anjah Skrevet 20. juni 2010 #13 Skrevet 20. juni 2010 Hvordan har det gått med vippene dine? Har de kommet på plass igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå