Gjest dame Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 ok, trenger et tips.. Hva er mest sexy : hel barbert mus, halv barbert eller full hårete ?? Hva er det dere menn foretrekker !??? Er nå "full" hårete, men stusset med saks.. Synes ikke at dette ser så pent ut, for la plutselig merke til at de ytre kjønnsleppene henger litt ned, noe jeg aldri har merket meg når jeg er hårete.. har nettopp blitt skilt fra mannen min og for han var det akkurat det samme hva jeg hadde, tror ikke han så så nøye på frisyren der nede.. men likevel, vurderer litt glatthet, eller halv glatt.. Men hårene mine er mer lange og ikke så ufattelig tett akkurat, desverre ikke søte krøller i det hele tatt, så om jeg velger en liten dusk for eksempel, hvordan få dette pent barbert?? hvordan få en form som er pen og sexy ?? og om jeg tar de ytre kjønnsleppene og barberer dem så vil jo de henge hårløse ned og dusken der oppe vil vel se litt malplasert ut ?? herrlighet, er det verdt alt dette styret ? er det så mye mer sexy og godt ??
Gjest ThatWoodcut Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Jeg er jente da, men kan jo si mitt valg...legger til at jeg er 18, ettersom du er skilt og jeg regner med at det er litt forskjell mellom oss(og mennene vi appellerer til ) Jeg kjører glattbarbert. Enkelt og greit. De færreste klager på at det er for lite hår, og det er mer pinlig, synes jeg, å ha for mye hår enn for lite. Jeg kan legge til noe som jeg i ettertid har kommert frem til var et hint, selv om det tok meg et halvt år å skjønne det: Kjæresten og jeg var på ferie i Hellas og var på en nudiststrand. En gresk skjønnhet(naken) kommer gående forbi oss ut i vannet. Vi legger selvfølgelig merke til henne, jeg spør hvorfor hun er så spesiell og kjæresten bestemmer seg for å forklare hvorfor hun er mer sexy enn de andre nakne kvinnene(oh joy). Han forteller bla, bla i tillegg til at hun har en stripe på midten og ikke bare er glattberbert sånn som jeg.
Gjest mann Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Selv syntes jeg at kvinner skal la ganske mye av håret være igjen. Kanskje bare stusse litt rundt bikinikanten.
Gjest padawan Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 selv synes jeg det er best med minst mulig hår.
Gjest Kevin Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Jeg foretrekker at det er pent stelt der nede. Gjerne litt hår i overkant, og glatt under. Det verste er når man treffer en som var glattbarbert for 2 dager siden og hele glufsa er dekket med 1 mm lange "skjeggstubber". Det er ikke lekkert.
Stinelin Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Tips fra kjæresten min: -Spar en stusset trekant (ser ganske naturlig ut). Evt smalere trekant/stripe. -Voks under, altså leppene og bakover. Det ser naturlig ut, og stikker ikke når det vokser ut, blir bare mykt. Da får han ei dame som er klar for action, og alltid føler seg bra der nede Tips fra meg: Voksing gjør vondt de første gangene, men det er virkelig verdt det! Ikke noe stress med stikking, kløe og bekymring for at man ikke er glatt og klar for impulsiv behagelig sex. Synes også det er mer komfortabelt i fellesdusjer med slik sveis, helt glatt blir veldig eksponerende. Og så tidsbesparende! Tenker på hårfjerning bare når det vokses, og da er det bare å legge seg bakover og la det stå til. Jeg synes forresten at trekanten er vondest å vokse, ingen sak med det under en-to ganger
Gjest Tiril Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Jeg fjerner alt, trives best sånn, og fjernet hår selv om jeg var singel og også nå om sambo er bortreist. Selv om han også synes det er ok med glatt underliv, er det ikke hans mening som teller mest, jeg er imidlertid glad for at han også liker det. Om han hadde likt full skog best, hadde jeg ikke latt meg overtale til å l alt gro, men kunne sikkert prøvd med en stripe/liten trekant som et kompromiss. Hva tror du selv du vil trives med? Hva synes du er sexy? Du kan jo prøve deg frem, og fjerne litt og litt, og så se det an hva du liker best. For å si det sånn, du ville vel ikke farget håret svart om du ikke synes du kler svart, men mannen din ønsket at du hadde svart hår? På samme måte må du finne ut hvor mye kjønnshår du selv foretrekker å ha, de fleste menn ville neppe protestert voldsomt enten du hadde litt for mye eller lite hår for deres smak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå