Gå til innhold

Kjæresten og bestevennina driver hele tiden å duller med hverandre og lekesloss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite problem. Kjæresten min som jeg har vært sammen med i snart 1 år driver hele tiden å lekesloss og duller med bestevennina si. De har et veldig nært forhold og jeg har ikke noe problem med det men jeg synes han gir henne veldig mye oppmerksomhet. Når vi er på fester eller sammenkomster driver de hele tiden å tuller og fjoller rundt. De lekesloss og holder på. Ikke bare fjoller de rundt men de driver også å klemmer og kysser på hverandre. Hvis jeg og han sitter i sofan da, kan hun finne på å sette seg i fanget hans og klemme og kysse på han. Hun kysser han selvsagt ikke på munnen men flere ganger på kinnet. De driver også å killer hverandre på armen og masserer skuldrene til hverandre. Hvis han vil ha massasje, hvorfor spørr han henne og ikke meg??

Jeg må innrømme at jeg blir litt sjalu når de holder på sånn rett foran meg. Føler meg litt dum der jeg sitter når de hele tiden skal fly rundt og fjolle. Jeg skal ikke nekte de i å gjøre det men de gjør det hele tiden og på hver fest. Sist fest vi var på (16 mai) Så begynte de å leke sloss igjen. Og da begynte hun å prøve å dra av han buksa mens han prøvde å dra av henne kjolen. Han løftet henne opp og de tok jo helt av. Det satte jeg ikke pris på. Jeg sa til han at jeg ikke likte det men han sa de bare tullet og at jeg ikke måtte overdrive så mye. Hun driver også å sitter på ryggen hans mens han løper rundt med henne. Og folk som ikke kjenner oss har faktisk trodd det er de som er sammmen og ikke jeg og han. Jeg blir nesten litt flau når folk tror det og jeg må si: nei han er sammen med meg.

Han gir henne mye oppmerksomhet på fester og på byen. Mer enn det han gir meg. Han kommer alltid til hennes utsettning og skal alltid passe på henne osv. På byen skal de også danse. ikke bare til en sang også ferdig. Nei de danser ganske lenge. Hvis jeg går bort å spørr om jeg kan få danse med han nå blir hun nesten sur. Hun er ekstremt klengete og skal alltid klemme på han. Og hun skal også sitte i fanget hans. Jeg føler meg som nr 2 helt klart. Han kan egentlig kaste fra seg alt han har i hendene for å komme til hennes utsettnig. Hun ringer han svært ofte (nesten hver dag) og maser om han kan kjøre henne dit og hente henne en plass. Ja han løper ut med en gang for å kjøre henne.

Synes dere jeg overreagerer? Jeg vil ta en prat med han igjen men vil liksom ikke blåse det opp hvis det ikke er noe å blåse opp hvis dere skjønner. Hva mener dere? Er dette normalt??

Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet

Jeg hadde ALDRI giddi å vært sammen med en fyr som holdt på sånn med ei anna jente. Bestevenninne eller ikke, slike ting er totalt uakseptabelt for meg

Skrevet

Nei du overreagerer ikke. Det hadde ikke vært aksetabelt i mitt forhold.

Skrevet

Jeg hadde ikke funnet meg i at min kjæreste og han sin bestevennine skulle ha holdt på sånn! Det synes jeg faktisk er veldig respektløst ovenfor deg. Hvert fall når de lekesloss og fjoller foran deg. Er da ikke hun som er kjæresten hans. Hun har ikke noe krav på å danse med han eller sitte i fanget hans. Jeg ville gitt han et valg. Enten får han sluttet med å holde på sånn med henne eller så slår du opp. Han får finne ut hva han synes er viktigst da.

Skrevet

Du kan garantere at den dagen det blir slutt mellom deg og han, blir de sammen. Jo fortere du gjør det slutt, jo bedre. Jeg liker ikke å være blant de som roper "dump ham!", men dette høres litt for galt ut synes jeg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei du overreagerer ikke. Hadde han vært singel hadde det ikke vært no big deal. Men jeg synes ikke sånn oppførsel er okey når man har dame. :nei: Han burde tenke litt mer på deg og ta mer hensyn. Jeg tviler på han hadde satt pris på hvis du holdt på sånn med en av dine kompiser?

Skrevet

Jeg har hatt en følelse på at hun er keen på han. Hun oppfører seg hvert fall sånn. Virker som hun vil ha han. Siden hun er såå klengete på han. Skulle bare ønske han kunne si til henne at hun må slutte med å være så klengete. Men virker ikke som han har noe problem med det. Det sårer meg litt. :sukk: Jeg blir fort sjalu og er ikke noe gøy for meg å måtte sitte å se på de tuller og holder på.

Jeg må si det at jeg har gått rundt å håpet på at hun skal finne seg en kjæreste men det har jo ikke skjedd. Jeg tror ikke det vil skje heller. Nei hun vil vel ha han

Gjest Nanette
Skrevet

Kjære deg, du overreagerer ikke. Ingen hadde funnet seg i det der.

Min eks var litt sånn med venninna si. De kunne gå på samme rom og røyke sammen. Jeg røyker ikke så jeg hadde ingen grunn til å sitte med de. Der satt de lenge da, mens jeg venta på stua eller hadde lagt meg. Hun kom spesielt på nattes tid da hun visste at jeg "sov". Hun besøkte han stadig mens jeg var borte fra hjemmet også. De drakk sammen også. Alt hva de kunne finne på...

Det er ikke sånn det skal være.

Hvor gammel er kjæresten din? Og venninna di? Kjæresten din og jenta høres ut som at de er 14 år gamle.

Finn deg noen bedre. Du kommer til å angre på det om du ikke slutter med han nå, for det er bare å drøye ut tida, der du kunne hatt det fint istedetfor.

Skrevet

Tror ikke en eneste hadde likt den oppførselen der. Har du pratet med han om hva du føler? For her er det på sin plass med en alvorlig prat, for så å komme frem til en løsning som er levelig for dere begge.

Skrevet

Jeg dumpet x'en min etter han fikk en slik "besteveninne" som du skriver her. Jeg levde med det i 6 mnd og gikk ned 12 kg pga manglende matlyst av sjalusi og usikkerhet. Hun hadde type og alt, men det gjorde ikke ting enklere, for hun oppførte seg som hu sku vært damen til x'n min. Jeg slo opp, angrer per i dag ikke et sekund, min nåværende kjæreste sier han aldri kunne holdt på slik med en annen jente, jeg velger å tro det er fordi han er litt mer moden i hodet og skjønner hva slikt gjør med andre.

Jeg må desverre råde deg til å si at du ikke finner deg i det, men desverre tror jeg ikke han kommer til å slutte med det selvom, evt bare skjule det mer. Om du får han til å forså alvoret så kanskje, men jeg tror eneste måten er å gjøre det samme mot han (fysj, sånn skal man ikke tenke). Han aner ikke hvilken smerte du går igjennom desverre...

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg har en bestekompis jeg er ganske "fysisk" med, dvs vi klemmer og duller og slåss og bryter litt. Jeg er utrolig glad i han men det er 100% platonisk, fra begges side. Så det må ikke nødvendigvis bety at hun er hypp på han.

Når det er sagt synes jeg det er uakseptabel oppførsel av dem begge å holde på sånn foran deg og du overreagerer slett ikke. Enten har de lav sosial intelligens eller så er de bare uforskammede mennesker.

Skrevet

Jeg har et lite problem. Kjæresten min som jeg har vært sammen med i snart 1 år driver hele tiden å lekesloss og duller med bestevennina si. De har et veldig nært forhold og jeg har ikke noe problem med det men jeg synes han gir henne veldig mye oppmerksomhet. Når vi er på fester eller sammenkomster driver de hele tiden å tuller og fjoller rundt. De lekesloss og holder på. Ikke bare fjoller de rundt men de driver også å klemmer og kysser på hverandre. Hvis jeg og han sitter i sofan da, kan hun finne på å sette seg i fanget hans og klemme og kysse på han. Hun kysser han selvsagt ikke på munnen men flere ganger på kinnet. De driver også å killer hverandre på armen og masserer skuldrene til hverandre. Hvis han vil ha massasje, hvorfor spørr han henne og ikke meg??

Jeg må innrømme at jeg blir litt sjalu når de holder på sånn rett foran meg. Føler meg litt dum der jeg sitter når de hele tiden skal fly rundt og fjolle. Jeg skal ikke nekte de i å gjøre det men de gjør det hele tiden og på hver fest. Sist fest vi var på (16 mai) Så begynte de å leke sloss igjen. Og da begynte hun å prøve å dra av han buksa mens han prøvde å dra av henne kjolen. Han løftet henne opp og de tok jo helt av. Det satte jeg ikke pris på. Jeg sa til han at jeg ikke likte det men han sa de bare tullet og at jeg ikke måtte overdrive så mye. Hun driver også å sitter på ryggen hans mens han løper rundt med henne. Og folk som ikke kjenner oss har faktisk trodd det er de som er sammmen og ikke jeg og han. Jeg blir nesten litt flau når folk tror det og jeg må si: nei han er sammen med meg.

Han gir henne mye oppmerksomhet på fester og på byen. Mer enn det han gir meg. Han kommer alltid til hennes utsettning og skal alltid passe på henne osv. På byen skal de også danse. ikke bare til en sang også ferdig. Nei de danser ganske lenge. Hvis jeg går bort å spørr om jeg kan få danse med han nå blir hun nesten sur. Hun er ekstremt klengete og skal alltid klemme på han. Og hun skal også sitte i fanget hans. Jeg føler meg som nr 2 helt klart. Han kan egentlig kaste fra seg alt han har i hendene for å komme til hennes utsettnig. Hun ringer han svært ofte (nesten hver dag) og maser om han kan kjøre henne dit og hente henne en plass. Ja han løper ut med en gang for å kjøre henne.

Synes dere jeg overreagerer? Jeg vil ta en prat med han igjen men vil liksom ikke blåse det opp hvis det ikke er noe å blåse opp hvis dere skjønner. Hva mener dere? Er dette normalt??

Kjenner jeg koker når jeg leser dette innlegget! Jeg hadde aldri gidda å vært sammen med han for å si det sånn. Kjæresten skal alltids være nr 1. Virker som han er mer glad i hun enn i deg. Spørr du meg så dump han. Jeg mener det! Du fortjener så mye bedre:S

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en bestekompis jeg er ganske "fysisk" med, dvs vi klemmer og duller og slåss og bryter litt. Jeg er utrolig glad i han men det er 100% platonisk, fra begges side. Så det må ikke nødvendigvis bety at hun er hypp på han.

Lekesloss og duller du også med venninnene dine? Jeg har vanskelig for å forstå hvordan et forhold kan være 100% platonisk hvis man har et behov for å dulle og bryte. Vil du virkelig fortsette slik den dagen en av dere får kjæreste?

TS, venninnen er nok ute etter kjæresten din. Hun markerer helt klart teritoriet sitt og kjæresten din lar henne - han digger det sannsynligvis. Ingen av de to eier åpenbart folkeskikk (hun legger seg etter en opptatt gutt og han holder seg ikke til kjæresten sin) og etter min mening fortjener de hverandre, respektløse som de er. Kjæresten din fortjener i alle fall ikke deg. Kjære deg, dump ham! Det er så utrolig fint å være kjæreste men en som respekterer deg og ikke har øyne for andre jenter. Det må du prøve :)

Skrevet

Hadde aldri i verden funnet meg i dette.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Enig med de andre som har skrevet her. Uansett hva som ligger bak er det respektløs oppførsel. Det er åpenbart at det er ubehagelig for deg når de holder på sånn (det ville det vært for alle, uansett hvor lite sjalu man er), og bare det burde gjøre at han slutter med det.

Hadde vært spennende å se hva som skjedde hvis du gjorde det slutt. Kanskje de ikke hadde syntes det var fullt så morsomt å tulle sånn med hverandre lenger?

Gjest Shelob
Skrevet

Beklager, det der er helt uakseptabelt. Stol på magefølelsen din.

Gjest lulua
Skrevet

Du overreagerer ikke i det hele tatt!! Jeg hadde aldri verden godtatt det!

Skrevet

Nei, du overreagerer overhodet ikke. Slik oppførsel er for meg totalt uakseptabel.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Dette har ingenting med sjalusi å gjøre. Dette er ordentlig dårlig oppførsel. Jeg ville ikke funnet meg i det.

Skrevet

Jeg hadde hatt meg en god prat til med begge to og gitt dem beskjed om at dette er fullstending uakseptabelt. Hvis ingenting hadde forandret seg innen en viss tid, så hadde jeg dumpet typen, og venninnen. Jeg hadde ikke hatt hverken ork eller kapasitet til å ha sånne mennesker i livet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...