Gå til innhold

vitsen da?

julius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle
Sjønner ikke vitsen med bryllup jeg. Bare mye vanskeligere å komme seg ut av huffameg :(

hvem er det som har betet deg i rompa da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er det som har betet deg i rompa da?

Betet???

Hva i all verden er det???

Har du fått for mye pærebrus, nå....

Og forresten, julius, den dagen man er moden for ekteskap vil det være ens høyeste ønske..... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm.

Jeg ser heller ikke vitsen med å gifte seg, selv om bryllupet jeg var i på lørdag var helt fantastisk.

Altså, jeg skjønner at folk gjør det, men det er for meg personlig ingen god grunn for å gjøre det.

Bortsett fra det med rettigheter i ekteskap og sånn da, men forhåpentligvis blir samboere likestilt med gifte etterhvert.

Kanskje når Krf blir danket ut. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg ikke noe forhold til bryllup. Syns hele greia er unødvendig, det som er fordelen er jo det papirmessige/rettigheter. Hadde holdt med kontor og prest for min del.... :ler:

- Lavendel, ikke gift-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Betet???

Hva i all verden er det???

Har du fått for mye pærebrus, nå....

Og forresten, julius, den dagen man er moden for ekteskap vil det være ens høyeste ønske..... :blunke:

:hoho::hoho::hoho: bitt deg i rompa da :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.  

Jeg ser heller ikke vitsen med å gifte seg, selv om bryllupet jeg var i på lørdag var helt fantastisk.

Altså, jeg skjønner at folk gjør det, men det er for meg personlig ingen god grunn for å gjøre det.

Bortsett fra det med rettigheter i ekteskap og sånn da, men forhåpentligvis blir samboere likestilt med gifte etterhvert.

Kanskje når Krf blir danket ut.  :roll:

Nei takk. Hvorfor skulle nå det bli sidestilt da?

Hvis Truls og Line på ca 19 finner ut at de vil bo sammen når de reiser til Trondheim for å studere, skal de da bli sidestilt med et ektepar?

Ved et evt. brudd må de da gjennom megling, seprarasjon, deling av ting og tang og alt annet som hører med til en skilsmisse.

Hvis man ønsker å bli så "seriøse" at man vil ha de rettighetene og pliktene som det fører med seg å være gift, hvorfor kan man ikke da gifte seg? Man kan jo gå alene sammen til sorenskriveren i lunsjen.

Nei, jeg mener at det skal være et bevisst valg man foretar seg, ikke noe som følger med når man flytter sammen (kan være bevisst nok det).

Man gifter seg når man har funnet en man vil gifte seg med.

Poenget for min del er at vi da offisielt hører sammen, også med de barn som måtte komme, og selvfølgelig at alt papirarbeidet blir lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjønner ikke vitsen med bryllup jeg. Bare mye vanskeligere å komme seg ut av huffameg :(

Ingen vits når du ikke "sjønner" vitsen Julius'en... :ler:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...