Gjest Lea Skrevet 20. september 2003 #1 Skrevet 20. september 2003 Er det noen som har prøvd/bruker denne kremen fra Bodyshop? Var og tittet litt i dag, men kjøpte den ikke. Jeg prøvde den på hendene, men det er litt vanskelig å kjenne virkningen på en måte. Jeg trenger nemlig en ny fotkrem og er ikke helt fornøyd med Scholl og andre kremer jeg har prøvd. Jeg trenger en skikkelig fet krem for å unngå tørr/hard hud på føttene.
Vianne Skrevet 20. september 2003 #2 Skrevet 20. september 2003 Jeg har den, men bruker den ikke så ofte. Derfor kan jeg ikke si om den virker bra mot tørr og hard hud, men det jeg kan si er at jeg syns ikke den er særlig fet. Hva om du bruker Decubal eller Locobase sånn innimellom? Det er jo ikke fotkrem, men fete er de..
Gjest Lea Skrevet 20. september 2003 #3 Skrevet 20. september 2003 Takk for svar! Jeg er egentlig ute etter en god fotkrem. Men jeg har ikke funnet noen som er fete nok. Kanskje håndkrem er tingen ja..
Junebug Skrevet 20. september 2003 #4 Skrevet 20. september 2003 Jeg har den og den passer ikke til min hud ihvertfall. Jeg synes den er for klissete for meg, den trekker aldri inn i huden. Om sommeren er det helt ekstremt. Jeg hadde tatt pedikyr og kvelden og avsluttet med kremen. Etter en time la jeg meg og jeg klarte ikke å sove fordi føttene var så klissete og klamme av kremen.
Gjest Virvel Skrevet 21. september 2003 #5 Skrevet 21. september 2003 Jeg bruker A-creme på hender og føtter. Veldig fornøyd. Du får den vel i helsekostbutikker, tenker jeg. Dyr er den heller ikke. Fet nok til mine tørre føtter, men blir ikke klissete og ekkel.
Gjest Lea Skrevet 21. september 2003 #6 Skrevet 21. september 2003 Takk for tipset, Virvel. Jeg har en tendens til å øse på med fotkrem, så det er en fordel om den ikke er dyr (evt. må den være veeeldig drøy). *A-creme noteres på shoppinglista*
Gjest Murron Skrevet 21. september 2003 #7 Skrevet 21. september 2003 Men fotkremer skal være skikkelig fete har jeg hørt. Et billig fotkrem tips er å blande alle rester av kremer du har liggende sammen, smøre godt på helt rene føtter, ta på deg et par tynne strømper (ikke så stramme) Og rett og slett sove med dette på. Det er en god kur, og du våkner om morgen med myke gode føtter. Funker på meg og kremen trekker visstnok extra godt inn med de tynne sokkene på. Litt klissete i starten men har nå vent meg til det!
Gjest Lea Skrevet 21. september 2003 #8 Skrevet 21. september 2003 Jeg har faktisk gjort dette med olivenolje jeg :o Smurte inn føttene med oljen, tok et par poser utenpå og sokker over der igjen. Lot det trekke inn i en liten avighet og beina ble myke og fine. Men så er ikke dette noe jeg gidder å gjøre ofte da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå