Gå til innhold

Er det verdt det?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har lest innlegget om Trionetta/Yasmin nedenfor, samt andre om p-piller. Er i samme situsajon selv, at jeg lurer på om jeg skal bytte merke fra Trinordiol til Yasmin pga. kviser. Er ikke så veldig plaget - mest rundt mens, og det må man kanskje regne med uansett?? Er fornøyd med de pillene jeg bruker nå - ingen bivirkninger hverken når det gjelder vekt, lyst eller humør. Hva vil folk som har erfaringer gjort?? Har hørt så mye ymse om denne Yasmin, så jeg blir så usikker. Og de er også dyrere, som jeg leser annet sted på denne siden. Er det verdt det?? Eller er det bedre å være fornøyd med det man har og leve med noen kviser??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har byttet fra trionetta til Yasmin, og har ikke merket noen bedring på huden. Er det ikke Diane som skal virke mot kviser?

Skrevet

Jeg var hos legen nettopp, men hun ville helst ikke gi meg resept på Yasmin, pga en del tilfeller av blodpropp i det siste. Hun mente det var best å vente med Yasmin til man finner ut mer om bivirkninger. Men hvis jeg absolutt ville ha det merket, skulle jeg få det.

Smil icon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...