Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Hei! Har kikka en del på goinggraylookinggreat.com og kunne faktisk tenke meg å få et sundt pent langt grått hår. Er eg blitt sprø? Har grått hår, men farger det blondt i ettervekst hver 3 uke. Synst mange kan vere utrolig stilig med grått hår. Tror eg kan kle det da jeg kler kalde fargen. Må iallefall få en dyktig frisør til å få til en flott overgang pluss lære om nye farger og makeupfarger som kler meg Har ingen planer om å bli blek grå og sliten i utseende. Er bare 35 år. Noen som har synspunkt, har tatt skrittet eller vet proffe colorister som er gode på dette. Kan ikke bruke frisørene her omkring da eg tviler på de har nok spesialkunnskap om dette til at jeg vil bli fornøyd. Rekner med å måtte reise til bergen/oslo. Vel hva tenker dere?
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Personlig synes jeg langt, grått hår ser utrolig ustelt og sjuskete ut. Kort, grått hår er helt greit. Når du bare er 35 år, så bør du tenke på at grått hår da vil få deg til å se minst 10 (hvis ikke 20) år eldre ut enn det du er. Men hvis du selv mener dette er fint, og du tror du kommer til å kle det, så er det vel bare å gå for det. Ingen andre som kan bestemme hvordan du skal se ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå