Bernardette Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Jeg tenker på en kort jentetur for meg og datteren min som snart er tre. Bare en helg, 2-3 dager kanskje, som et slags avbrekk i en ellers lang måned med barnehagefri. Jeg tenker på steder som Dubrovnic, Sunny Beach (Bulgaria) (disse stedene har jo så mange restplasser), eller hva med Roma? Noen tanker?
*Annie* Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Jeg hadde gått for Dubrovnik! :-) Sunny Beach er jo et partysted uten så mye å "se på" for en langhelg. Hadde sikkert vært ok for en lengre tur, da har man jo mulighet til å reise litt rundt. Roma kan bli litt stress med en treåring (kommer selvsagt helt an på treåringen). Roma er også mye gåing for å få med seg severdighetene.
Gjest mari kontrari Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Dubrovnik er kjempefint i hvertfall, men vet ikke hvor morsomt det er for barn? Har bare vært i Dubrovnik-området av Kroatia et par dager, men der vi badet var det f.eks. ikke sandstrand. Men om det du finner et barnevennlig hotell er det sikkert kjempefint. Lett å finne mat i form av rimelig pasta feks som burde passe barne-ganer. Ellers er det greit å være forberedt på at det kan bli veldig varmt å gå rundt i gamlebyen i juli/august, men det gjelder jo for mange steder. et alternativ kunne kanskje vært Barcelona eller en annen større by - ser for meg at for eksempel gaudi-parken og joan miro-skulpturer er morsomme for en treåring også med sine former og farger. Men Dubrovnik vil jo være roligere, selvsagt. God tur, uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå