Zinnia Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Kanskje et litt rart spørsmål, men håper noen skjønner hva jeg mener :gjeiper: . Jeg lurer på om det finnes noe program som kan organisere tekstfiler på samme smarte måte som i-tunes kan organisere musikkfiler. For eksempel, jeg har et prosjekt i sommer hvor jeg skal bli bedre til å lage mat. Og da hadde det vært helt genialt om jeg kunne ha et sånt program til å samle oppskrifter i. Jeg kunne da lage forskjellige "spillelister" som frokost, lunsj og middag til å organisere dem i, og om jeg en dag har brokkoli igjen i kjøleskapet og lurer på hva jeg skal lage, kan jeg bare skrive brokkoli i søkefeltet og få opp de oppskriftene har det i tittelen. Og hver oppskrift kan være tilgjengelig i flere forskjellige lister. Finnes det et sånt program, helst gratis?
NicoleLinnea Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Jeg forstår deg perfekt, men dont jeg tror at det et slikt program. Jeg trenger den også
feuerstein Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Hvis du gidder kan du lage det i Access/Base.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå