Gå til innhold

Hvordan skal en pen jente finne seg en mann hun liker?

Frk Snasen

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

And here is thee answer(s). :sjarmor:

Skal du fremstå som halvveis smart så må du lære deg å bøye verb, lese sånne stive permer som har ord på papirsider og litt om fonetikk.

Here ARE the three answers

Here is THE answer.

Thee er den objektive formen av thou.

Er vel speilet og all skjønnheten som tar for mye tid.....blir lite menn av sånt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekte, vakre, pene piker finner den mannen som hun skjønner ser bak hennes ytre, og som vil ha henne for den hun er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Jeg tenkte på womanwoman og xD, merkelig.

Så da er du selv den kjekke mannen som gikk til en langt dårligere dame ..?

Synd for deg ..

Jeg vet du savner meg - men du vil aldri få se meg igjen : )For jeg trives så bra sammen med min NERD ...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

For siste gang... Jeg er ikke womanwoman.

Ja, hvem vil gifte seg og få familie med pene kvinner?

Min venninne Natasha har opplevd at enkelte menn har sagt det rett ut at de vil få barn med henne, for da får de så vakre barn. :tristbla:

Og hva hvis barnet blir en sønn? Hvorfor skal en sønn som har Natasha som mor bli så vakker? Det samme gjelder selvsagt for en datter som har en sexy far. Det er langt fra sikkert at dattera blir særlig vakker av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva hvis barnet blir en sønn? Hvorfor skal en sønn som har Natasha som mor bli så vakker? Det samme gjelder selvsagt for en datter som har en sexy far. Det er langt fra sikkert at dattera blir særlig vakker av den grunn.

Dette må du spørre den kloke mannen (mennene) som spurte henne om dette, og ikke meg. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit det, da sier vi det sånn - du er singel fordi du er for vakker og for smart. Hvis det er signalene du sender ut så skjønner jeg godt hvorfor smarte, flotte og oppegående gutter skygger banen. Det handler ikke om arroganse, de vil sikkert ikke ha noe med deg å gjøre.

Så du mener at dem ikke liker kvinner som syns godt om seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Dette må du spørre den kloke mannen (mennene) som spurte henne om dette, og ikke meg. :gjeiper:

Men det er en temmelig utbredt og idiotisk oppfatning. Hvorfor skal en sexy mann få en sexy datter? Samme med en sexy mor skal få en sexy sønn. Det er jo ikke noen logikk i det. Er ikke akkurat slik at en høy, stor og sterk muskelbunt er noe som gir en datter noen fordeler. Tvertimot vil jeg heller si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei TS - du er ikke Womenwomen ..

Men det er jeg .

Vell det er et modenhets problem vakre , unge kvinner har ...de liker ofte de mest macho mennene helt instinktivt ...de tøffe , bråkjekke playerne med masse selvtillitt og sjarm som ligner " dem selv " bare i motsatt kjønn .Å møte seg" selv i døra" - er ikke så morsomt når man er usedvanlig pen kvinne og møter playboy mannen ... Dangerous ..

Begge er for sterke , uavhengige og har for mange tilbud på hver sin kant av beilere .Dette går ofte ikke bra .Men kan såvisst by på noen usedvanlige hete , deilige netter med disse såklart .Men de er neppe kjæreste-emne .Samme tenker disse kara kanskje om oss ? Har du tenkt på det ? Jo vi elsker dem , men vi kan bare ikke leve MED dem. Det er forskjellen .

Etterhvert finner man ut at andre typer menn også er spennende og attraktive , og har mye annet bra å by på . Eks NERDENE ...de kan by på uante gleder blant annet i sengen ...he he Helt sant . De er IKKE så utrolig KJEDELIGE som de ser ut til å være ved første øyenkast .

Så en NERD vil jeg anbefale deg .Kan bli en utrolig bra match for en vakker og bortskjemt kvinne.Bare du gir han en sjangse ...til å se hva som bor i han .

TS - du faller for feil menn og SER etter feil type menn .Når du blir litt mer voksen og erfaren , vil du etterhvert miste interessen for matcho / bad guys gutta .Forde du har " prøvd dem " og erfart dem .Og de var ikke så spennende som de SER UT til å være ved første øyenkast .

NERDENE kan være ganske kjekke og pene også .Selv om de opptrer litt mer beskjedent en badguys gutta .Som vakker kvinne må du lære deg å ta styringen litt selv , ta aktivt initiativ selv ovenfor menn og bli kjent med dem du finner intrisange .Forde disse kjekke mennene våger ikke selv ta initiativ ovenfor smellvakre damer ...de blir skremt av utseendet ditt og tror de ikke har sjangs .Som vakker kvinne sitter du ikke beskjedent å venter på at en mann skal vise interesse . Du er selv " playeren " som må gjøre dette selv , selv om du er kvinne .Må en vakker kvinne lære seg denne litt " maskuline adferden / egenskapen " på et kvinnelig vis å gjøre det på ...selvfølgelig .

Dette lærer du deg etterhvert og finner det helt naturlig , å opptre aktivt og pågående på eget initiativ ovenfor menn de liker .Du må vise åpenlys interesse og være tydelig .

Du velger selv den mannen du vil ha . Han finner deg attraktiv uansett og takker ja uansett ..og lar deg ta han . Praktisk talt .

Vakre kvinner er jegere , de også , men på en mer lokkende måte . De er playere de også , bare i motsatt kjønn av mannen med lignende egenskaper og adferd .

Når du blir litt mer selvsikker på din egen kvinnelighet og sjarm -vil du med letthet få det du vil ha .Du må lære deg å selv ta aller første kontakt ,og være spesielt utadvendt osv .Sjenerte vakre damer må ha det grusomt vanskelige .

Mens omgjengelige , usjenerte, utadvendte damer har det helt toppers syns jeg .

Mulig TS ikke forstår dette .. vanskelig å forklare egentlig .Men noe å tenke over .

Verken jeg eller Natasha faller for badboys.

Nå er ikke Natasha til stede, så jeg får nå snakke for meg selv.

Jeg har en gang, på ungdomsskolen falt for en badboy. Det ga sa fort. :fnise:

Er enig med deg ang. nerdene. De er fine! :)

Gode råd å ta meg seg for både meg og Natasha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser jeg faktisk ikke helt nei.

Jeg tenker omvendt, at folk (menn) faktisk gir deg en sjangse til å vise frem personligheten om du er pen. Det er jo hele fordelen med det, du får deres oppmerksomhet. Det er damer de ikke synes er tiltrekkende som må jobbe for å få vist frem personligheten og sliter med å bli avskrevet fort. Er du vakker så kan de godt ha sine fordommer, men de blir lenge nok til å sjekke om de stemmer når du åpner kjeften.

Edit: Og absurd nok må jeg si jeg er enig med womenwomen, ta initiativet selv. Som vakker så er verden et fruktfat med menn du kan forsyne deg av, du må bare gå ut og plukke dem selv. Bare gå ut og vis personligheten, ikke sitt og klag på at folk ikke kommer og graver den ut av deg.

Selvsagt, man må ta initiativ selv, men forstå meg når det som regel aldri behøver å være opp til meg (å ta initiativ), da er det ikke like lett.

Har absolutt tenkt tanken, og jeg har vurdert å le mer av vitsene til enkelte menn også (det slår an, alltid!).

Men tilfellet har flere ganger for meg vært at enkelte ikke lar en vise frem sin personlighet (som nevnt).

Og hvis man har, da har de gjerne hengt seg på min personlighet, for å kopiere den for at vi skal bli en best mulig "match". Da har så jeg endt med å bli skuffet, fordi han ikke var som jeg trodde.

Også har man de som utleverer om sine gøyale interesser, etc. Men så kommer alt til alt, også har ikke fyren de interessene i det hele tatt(kanskje når han var 18). Noe som gjorde at jeg falt for "han".

Endret av Frk Snasen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta opp noen hobbyer hvor du finner menn med samme interesse, det er no en ide.

De fleste som danser er...gay, men jeg har andre hobbyer, så selvsagt... :)

Enig med Womanwoman eg og. Dersom du er lei av randome mannfolk som kommer opp til deg pga av utseende er det kanskje på tide at du går bort til de du tenker og tror er interresante. Det er ganske skummelelt, men det blir en vanesak.

Ja, spesielt når man er vandt til at de kommer bort til meg, eller Natasha.

Da vet man jo ikke hvordan man skal sjekke de opp. Å sjekke opp en mann for meg er nesten et fremmedord.

Men øvelse gjør mester var det noen som sa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daiquriy, Snasen og alle andre selvproklamerte "jeg er så pen, at det er et problem"-jenter;

Dere lager jo problemer ut av null, og nærer under påstanden om at vi har totalt mistet eprspektivet og evnen til å la oss styre av annet en overflatiske, uviktige og ultimate tapsprosjekt som det utseendet er.

Dere kommer alle til å få klitoris som henger, svarte hår på overleppa etter menopause, inn med tena når bekkenmuskulaturen svikter, såre slimhinner og gammel dame-lukt. Og hva betyr det da at dere har sittet og uffet og puffet dere for at dere var såååå pene, at verden ikke stod til påske, og at ingen menn forstod den enorme byrden dere bar på :kjefte:

Som jente så skjemmes jeg over at dere ikke tar vekk skylappene og heller bruker all skjønnheten på folk og steder som trenger dere og all den tida dere tydeligvis har til rådighet. Hva med å bli pasientvenn for eldre, dra til steder hvor doruller aldri har eksistert og der vestens søppelmentalitet og konsumavhengighet tar fra dem alt som vi tar for gitt. Sitt sammen med en unge som lider av kolera og se på hans HIV-infiserte mor - da er det bra at dere er så pene, slik at de heldigvis har noe fint å se på :filer:

J 31

Litt :ler: og litt :roll:

Jeg er veldig miljøbevisst, og er ofte på røde kors og hjelper til, så her er jeg fristet til å si: klapp igjen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på womanwoman og xD, merkelig.

Det er nok skjebnen... :gjeiper:

Skal du fremstå som halvveis smart så må du lære deg å bøye verb, lese sånne stive permer som har ord på papirsider og litt om fonetikk.

Here ARE the three answers

Here is THE answer.

Thee er den objektive formen av thou.

Er vel speilet og all skjønnheten som tar for mye tid.....blir lite menn av sånt.....

Å herregud, nå dreit jeg meg sååå jæævlig hardt ut. *går under jorda - og det for alltid*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Så du mener at dem ikke liker kvinner som syns godt om seg selv?

Nei, jeg mener du mest sansynlig ikke er så smart som du tror du er. Din skjønnhet er sikkert også diskutabel, og det finnes sikkert horder av menn som ikke finner deg attraktiv, ergo det er vanskelig å finne en partner. At du ser på deg selv som vakker og smart hjelper fint lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anjelika

Selvsagt, man må ta initiativ selv, men forstå meg når det som regel aldri behøver å være opp til meg (å ta initiativ), da er det ikke like lett.

Har absolutt tenkt tanken, og jeg har vurdert å le mer av vitsene til enkelte menn også (det slår an, alltid!).

Haha, jeg forstår ikke om du kødder eller ei nå.

Men for sikkerhets skyld, å le ekstra høyt av vitser var langt i fra det jeg mente. Ikke er det å vise frem personligheten din heller, blir vel tvert imot litt falskt.

Jeg skjønner at andre som regel tar initiativ, men det gjør egentlig saken bare lettere. De kommer bort til deg, så kan du bestemme deg for om du vil vise din slående personlighet til dem eller ei. De som ikke tør komme bort til deg, må du gå bort til. De som kan virke interesserte men redde for å prøve seg må du ta første skritt med. Osv.

Men tilfellet har flere ganger for meg vært at enkelte ikke lar en vise frem sin personlighet (som nevnt).

Og hvis man har, da har de gjerne hengt seg på min personlighet, for å kopiere den for at vi skal bli en best mulig "match". Da har så jeg endt med å bli skuffet, fordi han ikke var som jeg trodde.

Også har man de som utleverer om sine gøyale interesser, etc. Men så kommer alt til alt, også har ikke fyren de interessene i det hele tatt(kanskje når han var 18). Noe som gjorde at jeg falt for "han".

Altså, man faller vel ikke for en fyr fordi han ramser opp noen interesser, og jeg ser heller ikke hvordan det å kopiere væremåten din skal være en bra taktikk som fungerer. Må jo være lett gjennomskuelig? Jeg har også møtt "wow, jeg liker alt det samme du gjør, la oss pule"-fyren, men da er det jo bare opp til deg å være litt smartere.

Det problemet jeg ser med å være pen er at folk kan falle for deg på for tynt grunnlag (utseende) og så står man der med et forhold bygd på litt falske premisser som har lett for å rakne. Så man må som sagt ha antennene oppe og gi ting litt tid.

Men at man blir avskrevet så fort at man ikke får vist frem personligheten sin forstår jeg ikke helt. Hva mener du helt konkret egentlig? Har du noen eksempler?

Endret av Anjelika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det er nok skjebnen... :gjeiper:

Å herregud, nå dreit jeg meg sååå jæævlig hardt ut. *går under jorda - og det for alltid*

LOL, det aller verste er at du ikke ser det selv, men begraver det i illusjonen om at du er så mye bedre enn alle andre, utseendemessig, kunnskapsmessig (vel, ikke språk tydeligvis) og alle de andre problemene dere "pene" har.

Så var det det å hjelpe som folk som har bæsjet seg ut og spyr i håret ditt. Unger som prostituerer seg for å klare seg. De som blir misbrukt.

Igjen, fint at du har store nok problemer, og at du gir disse noe å se på. Om de synes det er vakkert, og at alle andre finner det verdt tiden å se på dere, det er en annen sak.

Grow a backbone, eat some flesh. Og slutt å syt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, her var det kommet mye rart siden sist! Her har jo hele tråden sporet fullstendig av. Jeg har ALDRI sagt at jeg er penere, smartere eller bedre enn noen av dere. Jeg har kun delt mine erfaringer, og jeg mener at det er noe i det Frk.Snasen og de andre her sier. Vi har alle våre "ting" å slite med. Jeg har alltid hatt en masse guttevenner og det har ikke andre jenter tålt, derfor har jeg fått gjennomgå så grundig i alle år. Jeg er en helt vanlig jente som ikke har noe å klage på når det gjelder kropp og utseende, og det får jeg svi for i sosiale sammenhenger.

At noe av dette skyldes at jeg blir misforstått, tar jeg selvfølgig med i beregningen. Men at jeg skal få slibrige meldinger fra gifte kompiser og andre mannfolk som kun er ute etter en ting, syns jeg er ekstremt ubehagelig. Jeg gjør absolutt ingenting for å fortjene disse meldingene, og jeg blir lei meg og trist når mannfolk bare vil "bruke" meg til en ting. Å bli grafset på rumpen hver gang jeg skal i baren å kjøpe drikke, og en som snøvler i øret mitt alt han kunne tenke seg å gjøre med den "deilige" rumpen min.

Derfor tar jeg ikke så mye kontakt med folk jeg ikke kjenner, derfor holder jeg litt igjen f.eks på fest med ukjente. Så det er nok grunnen til at jeg blir dømt før jeg har åpnet munnen min. Men heldigvis er det mange som kommer senere og sier at de har endret oppfatning av meg.

Og selvtilitten min har fått seg en skikkelig knekk, og det var ikke mye av den igjen før bruddet jeg hadde, så ja, jeg sliter rett og slett med å treffe noen som vil gi meg en sjanse uten å forhåndsdømme meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg mener du mest sansynlig ikke er så smart som du tror du er. Din skjønnhet er sikkert også diskutabel, og det finnes sikkert horder av menn som ikke finner deg attraktiv, ergo det er vanskelig å finne en partner. At du ser på deg selv som vakker og smart hjelper fint lite.

Men det er det du sier. :ler:

Men uff da MikeWaters... jeg som hadde et lysende håp når det angår vårt kommende kjærlighetsforhold, har nå slukket... for evig, og for alltid. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, det aller verste er at du ikke ser det selv, men begraver det i illusjonen om at du er så mye bedre enn alle andre, utseendemessig, kunnskapsmessig (vel, ikke språk tydeligvis) og alle de andre problemene dere "pene" har.

Så var det det å hjelpe som folk som har bæsjet seg ut og spyr i håret ditt. Unger som prostituerer seg for å klare seg. De som blir misbrukt.

Igjen, fint at du har store nok problemer, og at du gir disse noe å se på. Om de synes det er vakkert, og at alle andre finner det verdt tiden å se på dere, det er en annen sak.

Grow a backbone, eat some flesh. Og slutt å syt.

vet seriøst ikke hva jeg skal svare på det her jeg... :skratte:

Det eneste er, at du kan vel fint fortelle hvorfor jeg mener jeg er så mye bedre enn alle andre?

Er du kvinne? Åh jaaa... misunnelig da kanskje. :)

Jadda.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Men det er det du sier. :ler:

Men uff da MikeWaters... jeg som hadde et lysende håp når det angår vårt kommende kjærlighetsforhold, har nå slukket... for evig, og for alltid. :tristbla:

Dømt og avvist av MikeWaters, og det helt uten at han har sett ditt skremmende vakre ytre engang. Kanskje det ligger et lite clue her på hvorfor du ikke tiltrekker deg bra, oppegående menn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...