Frk Snasen Skrevet 24. mai 2010 #1 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) En pen dame (sett ifra menns perspektiv) er super å ligge med, for uansett alder så kan man nok banne på at de skryter av det til alle vennene sine etterpå (ikke nekt på dette, for dette gjør gutter, som menn), og en pen dame blir forhåndsdømt til å være uintelligent. Før du har åpnet kjeften så er man slem, über-sær, snobbete, og som nevnt: dum. Dette med at pen dame = dum er så vanlig at man i frykt for å virke nettopp dum, våger seg innpå deres forutinntatte mening og ser på de som uintelligente igjen, fordi de faktisk tror på dette. Det har i grunn ikke så mye å si om du er blondine eller brunette. Er du "typisk pen", da er du dum (og ganske slem). Pene damer rekker sjeldent å vise hvem de er, og hva de står for. Og får de vist det... gjett hva! Vel, da blir mannfolka redde. Livredde... Som små hundevalper som har mistet mammaen sin, så løper de bortover fortumlet og ivrige etter å gjemme seg i "hulen" sin. Men jeg lover dere en ting... de tar definitivt kontakt "igjen", bare for å prøve, bare for å sjekke om nettopp du (som er pen) responderer på deres henvendelse. Må skjønne de får seg en skikkelig boost i selvtilliten sin da. Pene damer er fine å ha for menn som sliter med selvtilliten. Har de datet de? Supert for deres del. To poeng til selvtilliten. Har de ligget med deg? TOUCH DOWN. Ti poeng til selvtilliten! Jeg vil tørre å påstå at hvis man i ung alder som vakker kvinne ligger med en mann med dårlig selvtillit, vil klare å booste hans selvtillit såpass mye til værs, at gutten vil utvikle seg enormt pga dette, og trolig leve på dette til han blir over 80 år, og enda litt til. En pen dame trenger ofte en mann med skikkelig selvtillit (og jeg snakker SKIKKELIG selvtillit), og det skal litt til for at man treffer menn med selvtillit i det hele tatt. Selvsagt, det finnes unntak... En pen dame får seg heller ikke så lett venninner (men de får seg jobber), og hvis de får seg venninner så skal jeg love deg det at de pene damene eksluderer de i fra de fleste sammenkomstene deres felles (gutte)venner har, i frykt for at deres pene venninne skal kapre mannen dems (sikkert bare for en natt, men allikevel), kameraten dems, broren dems, eller en eller annen, og ikke forstår de at deres pene venninne egentlig ikke kunne ha brydd seg mindre (hvis ikke han har skikkelig selvtillit, etc, etc, etc). Så jeg skjønner ikke hvorfor folk (kvinner) streber sånn etter å bli "the bomb". Joda, dere får jobbene dere vil ha, gratis drinker hvis du streber etter det også, og masse mer på kjøpet, men det vil faktisk være vanskeligere for deg å finne deg en skikkelig bra fyr, med selvtillit og som rett og slett ikke bare bruker deg som en pokal på armen. Jeg ser mange kjekke menn, med de styggeste damene (unnskyld meg, og jadaaa, jeg vet... det kommer an på øyet som ser og bla bla bla), også ser jeg mange vakre kvinner med kjempe stygge menn. Ganske vanlig (tror jeg?). Så hvordan får en super pen dame seg en mann som ser hennes indre egentlig? For hvis de lar deg åpne kjeften så er det sjeldent de hører etter. Til tross for at de har passert 30 for lengst sitter de der som små tenåringer og studerer deg fra topp til tå. Behagelig... Ja, hvordan finner en pen, vakker, flott, "stunning og breath-taking" jente seg den mannen hun vil ha, og hvordan finne en som ser lengre enn det fysiske når det angår henne? Dette spørsmålet er ikke overfladisk. Det er reelt. Venninnen mi Natasha lurer virkelig på dette skjønner dere. Endret 24. mai 2010 av Frk Snasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Del Skrevet 24. mai 2010 WomanWoman, jeg synes dette var et bra innlegg og du har mange gode poeng! Det ser trist ut for de pene damene...som du sier, de blir brukt av menn som selvtillitsboostere, og de involveres også med gifte menn i kjedelige ekteskap. Mange bra menn har dårlige damer. De pene damene som får bra jobber - de kan tape terreng: andre damer tar litt avstand...og menn vil ha selvtillitsboost ved åha sex med de. Hvem vil gifte seg med og få familie med pene kvinner? Mulig de må, som du sier, ta til takke med mindre pene menn...som blir overlykkelige over kuppet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2010 #3 Del Skrevet 24. mai 2010 Uff da, dakals. Dakals små, de som er så skjønne og vakre at de ligger rundt med over 100 menn før de er passert 30, uten at de kan noe for det. Ja, det bekrefter jo bare det TS sier, det hjelper ikke at de har en masse oppi topplokket, de får en masse ufrivillig sex alikevel. Det er jaggu synd på en kvinne som ligger rundt uten å kunne noe for det selv. Stakals. Jeg er glad jeg er mann jeg, så slipper jeg det problemet. For kvinner bryr seg, som kjent, ikke det spor med utseeende, kvinner er heldigvis bare interessert i det intelektuelle hos mannen og ute etter å finne en som de elsker for den han er inni, ikke utenpå. Det er derfor slike som Hells-Angels gutta får så mange damer, fordi det er det som er inni som teller for damene, ikke den macho og tøffe mannen som er utenpå. Stakals skjønne, vakre og intelligente kvinner. Det er jaggu ikke lett for dem når alle sex-tilbudene og beilerne strømmer på. Nei, da er det mye lettere å være en mindre atraktiv og pen dame. For de har det så mye lettere for å få kontakt med det annet kjønn og finne seg en kæll som vil ha dem for den de er heller enn bare er ute etter sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 24. mai 2010 WomanWoman, jeg synes dette var et bra innlegg og du har mange gode poeng! Det ser trist ut for de pene damene...som du sier, de blir brukt av menn som selvtillitsboostere, og de involveres også med gifte menn i kjedelige ekteskap. Mange bra menn har dårlige damer. De pene damene som får bra jobber - de kan tape terreng: andre damer tar litt avstand...og menn vil ha selvtillitsboost ved åha sex med de. Hvem vil gifte seg med og få familie med pene kvinner? Mulig de må, som du sier, ta til takke med mindre pene menn...som blir overlykkelige over kuppet. For siste gang... Jeg er ikke womanwoman. Ja, hvem vil gifte seg og få familie med pene kvinner? Min venninne Natasha har opplevd at enkelte menn har sagt det rett ut at de vil få barn med henne, for da får de så vakre barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2010 #5 Del Skrevet 24. mai 2010 Min venninne Natasha har opplevd at enkelte menn har sagt det rett ut at de vil få barn med henne, for da får de så vakre barn. Minner meg på en vits jeg hørte en gang... Det var en gang et stort geni, han hadde hjerne som Einstein og vunnet flere nobel-priser alt i en alder av noen-og-40. Så begynte han å se seg om etter en kvinne. Men siden han var noe av kremen ville han ha en kvinne som var på samme hylle som han. Så etter litt om og menn så ble han sammen med en kvinne som vunnet flere skjønnhetstitler, bla miss world og miss universe. Dette, tenkte de begge, ville bety at de ville få verdens beste barn. Ja, så kom den dagen da, da de endelig fikk barn. Men det gikk ikke helt som de hadde tenkt. For barna hadde hans utseende og hennes hjerne... :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Uff da, dakals. Dakals små, de som er så skjønne og vakre at de ligger rundt med over 100 menn før de er passert 30, uten at de kan noe for det. Ja, det bekrefter jo bare det TS sier, det hjelper ikke at de har en masse oppi topplokket, de får en masse ufrivillig sex alikevel. Det er jaggu synd på en kvinne som ligger rundt uten å kunne noe for det selv. Stakals. Jeg er glad jeg er mann jeg, så slipper jeg det problemet. For kvinner bryr seg, som kjent, ikke det spor med utseeende, kvinner er heldigvis bare interessert i det intelektuelle hos mannen og ute etter å finne en som de elsker for den han er inni, ikke utenpå. Det er derfor slike som Hells-Angels gutta får så mange damer, fordi det er det som er inni som teller for damene, ikke den macho og tøffe mannen som er utenpå. Stakals skjønne, vakre og intelligente kvinner. Det er jaggu ikke lett for dem når alle sex-tilbudene og beilerne strømmer på. Nei, da er det mye lettere å være en mindre atraktiv og pen dame. For de har det så mye lettere for å få kontakt med det annet kjønn og finne seg en kæll som vil ha dem for den de er heller enn bare er ute etter sex. Svaret ditt gjorde meg ikke klokere akkurat, og jeg etterspurte et svar. Dog spesifiserte jeg ikke at jeg ønsket et seriøst et, men jeg kan gjøre det nå. Jeg (og Natasha) ønsker et seriøst svar på spørsmålet mitt. Natasha har ikke ligget med så mange som 100 menn, og hun har heller ikke ufrivillig sex med menn (det kalles voldtekt). Får de i Hells-Angels mange damer? Men kjære vene, da har dem rullingsen i den ene hånda, og k***** hans i den andre. Bokstavelig talt. Og hvem vil da ha dem? Tviler sterkt på at de ser så bra ut også, men for all del... De trenger ikke være macho, men ha selvtillit sier Natasha. Selvtillit trenger ikke å forveksles med arroganse, eller det å være macho. Ofte tror jeg, at jo mer macho de er, jo lavere er selvtilliten. Natasha er hjertens enig. Men som sagt... du svarte egentlig ikke på mitt spørsmål. Endret 24. mai 2010 av Frk Snasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 24. mai 2010 #7 Del Skrevet 24. mai 2010 For siste gang... Jeg er ikke womanwoman. Min venninne Natasha har opplevd at enkelte menn har sagt det rett ut at de vil få barn med henne, for da får de så vakre barn. De kan jo risikere å likne på ham eller andre i familien også, så det var jo ukritisk Frk. Snasen, om du har dette problemet, kan du ikke finne deg en kjekk mann da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 24. mai 2010 #8 Del Skrevet 24. mai 2010 Hva er poenget ditt? At pene damer ikke kan bli lykkelig sammen med en "stygg" mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 24. mai 2010 Minner meg på en vits jeg hørte en gang... Det var en gang et stort geni, han hadde hjerne som Einstein og vunnet flere nobel-priser alt i en alder av noen-og-40. Så begynte han å se seg om etter en kvinne. Men siden han var noe av kremen ville han ha en kvinne som var på samme hylle som han. Så etter litt om og menn så ble han sammen med en kvinne som vunnet flere skjønnhetstitler, bla miss world og miss universe. Dette, tenkte de begge, ville bety at de ville få verdens beste barn. Ja, så kom den dagen da, da de endelig fikk barn. Men det gikk ikke helt som de hadde tenkt. For barna hadde hans utseende og hennes hjerne... :ler: Hehe... Den har aldri jeg hørt. Men det kan nesten virke som om at ting er slik vitsen din er. Sad, but true. Allikevel vet jeg at Natasha aldri ville tenkt sånn, men en kåt nok mann kunne vel, men så var det denne intelligensen da. Hvis dette er tilfellet så er jo intelligensen rimelig fraværende, og da var ikke vitsen reell allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 24. mai 2010 Hva er poenget ditt? At pene damer ikke kan bli lykkelig sammen med en "stygg" mann? Nei? At pene damer ønsker å få seg en mann som ser de for den de er på innsiden. Syns jeg spesifiserte det ganske greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 24. mai 2010 De kan jo risikere å likne på ham eller andre i familien også, så det var jo ukritisk Frk. Snasen, om du har dette problemet, kan du ikke finne deg en kjekk mann da? Natasha (jeg spør for en venninne, hehe) tror ikke nødvendigvis en breath-taking kjekk mann er løsningen heller. Ikke at hun tror han er dum (da hadde hun bitt seg selv i halen), men hun faller ofte for de som er sånn "midt-på-treet-kjekke", og i tillegg så mener hun at de kjekke mannfolka tenker helt likt som de mindre pene når det angår vakre kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2010 #12 Del Skrevet 24. mai 2010 Svaret ditt gjorde meg ikke klokere akkurat, og jeg etterspurte et svar. Dog spesifiserte jeg ikke at jeg ønsket et seriøst et, men jeg kan gjøre det nå. Jeg (og Natasha) ønsker et seriøst svar på spørsmålet mitt. Natasha har ikke ligget med så mange som 100 menn, og hun har heller ikke ufrivillig sex med menn (det kalles voldtekt). ET seriøst svar er bestilt. Men det får du ikke her. Dog, innlegget mitt var skrevet med en viss sarkasme. Poenget er at selvfølgelig er sexen hun har hatt frivillig. Noe som betyr at når hun oier seg og beklager seg over hvor ille det er at alle som hun har sex med bare vil ha henne for kroppen hennes... så er det problemet først og fremst oppi knotten på henne. Ikke på andre. Det er hun som ligger rundt med folk som ikke bryr seg om den person som er på innsiden, de er bare ute etter å skryte av å ha kommet inni henne. Ønsker hun å slippe det må hun bruke den knotten du nå skryter av. Jenter som, fra naturens side, er mindre velsignet på utsiden har det ikke lettere enn din venninne. De fleste gutter er bare ute etter å få en kortvarig bekreftelse på at de kan få noen i seng. At hverken TS eller "Natasha" klarer å finne seg gode menn har mer å gjøre med omgangskrets og med egenvalg av menn å gjøre enn gutters infantile holdninger overfor kvinner og sin egen kortvarige tilfredstillelse. Men for all del, det er ikke noe galt i at dere ligger rundt. Bare at dere beklager dere over at det er så ille at gutter ligger rundt med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 24. mai 2010 #13 Del Skrevet 24. mai 2010 Det får de seg vel på samme måte som andre, nemlig ved å bli kjent med folk med samme interesser og samme livsfilosofi. Skulle da ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2010 #14 Del Skrevet 24. mai 2010 Hehe... Den har aldri jeg hørt. Men det kan nesten virke som om at ting er slik vitsen din er. Sad, but true. Allikevel vet jeg at Natasha aldri ville tenkt sånn, men en kåt nok mann kunne vel, men så var det denne intelligensen da. Hvis dette er tilfellet så er jo intelligensen rimelig fraværende, og da var ikke vitsen reell allikevel. Poenget med vitsen er at gener er ikke forutsigbare. Aldri noen sinne. Å innbille seg at hun vil få intelligente og vakre barn fordi hun har vært heldig med genene selv er dumt. Nå skrev du og måpet over at andre kunne tenke slik. Så den sikter ikke til henne. Men pass på for å tro at det er så enkelt. Gener er uforutsigbare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 24. mai 2010 #15 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Hvis venninnen din Natasha har den innstillingen der så er det kanskje ikke så rart hun ikke får seg mann. Jeg opplever ikke at folk tror jeg er dum i hodet (kanskje jeg ikke er så blendende vakker som de du snakker om:p), opplever tvert imot at menn oppfatter meg som skarp OG at de liker det. Møter Natasha menn som blir skremt av at man har et godt hode skrudd fast på skuldrene og en personlighet så leter hun på feil sted. Samme om hun omgir seg med venninner som er sjalu og behandler henne dårlig. Jeg føler oppegående mennesker tiltrekker seg oppegående mennesker, og de unngår i samme slengen halvparten av problemene du skisserer. Trikset er som du sier å finne en mann med god selvtillit. Å gjennomskue om han bare vil ha et trofé/selvtillitsboost krever bare litt tid. Man må være litt skeptisk og gå rolig frem, det tar tid å finne ut av om man har noe dypere enn den første tiltrekningen. Dette gjelder forsåvidt alle. Og det som også gjelder alle er at det er vanskelig å finne en mann man passer perfekt med. Jeg tror ikke det er verre for pene enn for mindre pene. Ikke vær redd for å vise hvem du er og hva du står for med en gang, bær personligheten utenpå og med stolthet. Fremhev den fremfor utseende. Endret 24. mai 2010 av Anjelika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2010 #16 Del Skrevet 24. mai 2010 Det får de seg vel på samme måte som andre, nemlig ved å bli kjent med folk med samme interesser og samme livsfilosofi. Skulle da ikke være så vanskelig. ET seriøst svar var bestilt. Og her kom det. 10 poeng til deg, Airi. Du traff midt i blink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sasha Sasha Skrevet 24. mai 2010 #17 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg skjønner veldig godt problemet og har ei venninne som har samme problemet selv. Det er jo litt det samme som om en er populær, vil de være venn med meg fordi jeg er populær eller fordi de liker meg som person. Det kan jo være vanskelig og vite om de er ekte eller falsk. Venninna mi har flere ganger opplevd at folk later som de har samme interesser og meninger som henne og gjør alt for å være med henne. Så etter det har gått en stund så finner hun ut at det ikke var ekte og at personen ikke var den han ga seg ut for og være og at hun egentlig ikke kjenner ham i det hele tatt. Er ikke så lett det heller hun kunne jo fått de fleste men hun vill jo ha noen som er ekte og liker henne for den hun er og ikke bare for at hun er søt… Slik er det vel med de fleste personligheten må jo passe også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 24. mai 2010 #18 Del Skrevet 24. mai 2010 Rart. Hører stadig om jenter som snakker om at menn bruker kvinner søm smykke og selvtillitsforsterker. Men, aldri har jeg hørt eller sett mannfolk gjøre det? Er dette nok et forsøk på å feilaktig projisere kvinnemotiver på menn, fordi dere ikke forstår, eller for på noen måte underbygge deres egne seminarsissistiske trekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #19 Del Skrevet 25. mai 2010 Spiller det noen rolle om venninnen din heter Natasha eller Gunnfrid? Spiller det noen rolle om det er du eller henne som lurer? Natasha kan kanskje ikke skrive et slikt innlegg selv da eller... ? Er det nok en karakteristikk av en slik pen dame, at det mangler ferdigheter til å formulere ett innlegg? Det spiller iallefall ingen rolle for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #20 Del Skrevet 25. mai 2010 Hva med de stakkars uheldige mindre pene kvinner? Hvordan skal de får seg en brukbar mann når alle vil ha bildeskjønne blondiner? Nei har du ikke større problemer enn dette så vet ikke jeg! Oppfør deg som deg selv, og smink og dill deg litt mindre, så tenker jeg drømmemannen står der og smiler med sine skakke tenner en dag utav det blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå