Gå til innhold

Hvor lenge har du vært på KG/Har du hatt andre nick ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært her siden 2000, men har begynt på nytt underveis, så det er nok ikke så mange som kjenner meg igjen som Ursula.

Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært fram og tilbake siden slutten av 2000... eller begynnelsen av 2001!

Har hadt mange nick før jeg slo meg til ro med Azi.. Men så etter en lang stund skiftet ejg til Perser og det har jeg hadt lenge lenge nå...

Må legge til jeg var vekke i halvår før jeg kom tilbake igjen.. og startet medlem skapet mitt på nytt med blanke ark :wink:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Registrerte meg tydeligvis 1. mars, og siden har jeg vært her, men vet jeg var innom som gjest dagen i forveien, og ble fascinert av Kg og bestemte meg altså for å registrere meg. *puh - lang knortete setning*

Skrevet

Jeg var innom her første gang 3 sept. samme dag jeg registrerte meg.

Man kan jo lure på hva jeg gjorde før det...Har jeg blitt hekta, tro...? :o

:ler::ler::ler:

Skrevet

Jeg har brukt Kvinneguiden som startside siden 1998 omtrent. Synes det er en glimrende portal til internett, setter stor pris på nyhetsoversikten (selvom jeg ikke får den helt til å funke etter det nye designet var på plass), søkemotorene og emneinndelingen som spesielt rettet mot oss kvinner. Diskusjonsforumet husker jeg ikke når jeg begynte å fatte interesse for - men det er noen år siden.

Jeg har figurert under et annet navn her - men skiftet da jeg syntes det begynte å gå for langt med å finne ut identiteten til enkeltpersoner her. DA bestemte jeg meg for å skifte navn og slutte å skrive om saker hvor jeg kan gjenkjennes.

Selvom jeg visste veldig godt at man ikke er anonyme på internett, så var det greit å bli påminnet at ikke bare Gry og moderatorene kan finne ut hvem vi er i virkeligheten - men at gud og hvermann her inne kan legge sammen to og to og gjenkjenne en kollega, venn, familiemedlem, nabo, el... og akkurat DET var jeg lite interessert i :wink:

Skrevet

Har vært "monja" siden september 2002. Var litt innom som gjest før det da....Har aldri hatt andre nick.

Skrevet

Har vært her siden datoen på siden. Har aldri hatt andre nick (eller, het Arwen22 en stund da men...)

Skrevet

Siden datoen ved nicket mitt har jeg vært fast innom KG. Før det var jeg bare såvidt innom, mest fordi jeg skulle gifte meg og sjekket tips på brylluspsforumet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har vært her siden 17 juli 2002, da jeg var på leting etter bryllupstips inne på det forumet.... og har vært her siden :D

Startet med et annet nick, men skiftet til nytt senere

Skrevet

Har vært her ett par år, under forskjellige nick. Har hatt dette en stund da.

Skrevet

Har vært her siden sommeren 2000 - alltid som meg selv :D

*lurer fælt på hvem Malene var før*

*hadde ikke Perser enda et annet navn en gang tro - eller husker jeg helt feil?*

Skrevet

Vært her en stund ... vel, fra 2. desember 2002, dog.

Bare hatt dette nicket.

Skrevet

Endelig min sjanse til å brife med datoen jeg ble medlem.

Kvinnedagen 8.mars.

*tssss.....smokiiin!*

:sjarmor:

Skrevet
Har vært her siden sommeren 2000 - alltid som meg selv :D

*lurer fælt på hvem Malene var før*

*hadde ikke Perser enda et annet navn en gang tro - eller husker jeg helt feil?*

Det lurer jeg også på :D Er det hemmelig Malene? :wink:

Skrevet

Har hadt mange nick før jeg slo meg til ro med Azi.. Men så etter en lang stund skiftet ejg til Perser og det har jeg hadt lenge lenge nå...

Jo jeg skrev jo det :erter::wink:

Skrevet

Jeg har vært her siden 01 januar 1970 og nicket er det samme :blunke:

Skrevet

Tja.. Jeg har vel vært her siden 1970, er det ikke så? ;)

Nei, jeg starta (som så mange andre, tror jeg) via bryllupswebben - første innlegget mitt var 25.februar 2002 - har vært borte i ca.1 års tid nå når jeg fikk barn (og var hekta på SM/NM), men har kommet sterkt tilbake!

Jeg har hett Kame overalt siden jeg først begynte med IRC (og internett) i 99 - og det er litt skummelt skal jeg si dere, for det er etterhvert MANGE som da vet hvem jeg er! :o

Skrevet

Har vært her i ca. 8 mnd. Og har bare brukt Bommpy som nick. Det er det nicket jeg alltid bruker.. :D

Skrevet

Har vært her siden september 2002, og har hatt samme nick hele tiden. Dette er bare KG-nick, har aldri brukt det før, og kommer ikke til å bruke det andre steder. Før jeg fant KG var jeg en del på andre diskusjonsforum, men nå er det bare

KG - ingen over, ingen ved siden! :sjarmor:

Skrevet

Tror jeg oppdaget KG i november 2001....

-Og siden har jeg vært her. :oops:

Hadde et annet nick i begynnelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...