Gå til innhold

Kristins Brudesalong

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bør man bestille time der når man skal prøve kjole? Har prøvd å sende de mail, men får ikke svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, bare å møte opp. Kan ta litt tid før et prøverom er ledig da...

Skrevet

Jeg har vært der mange ganger og aldri bestilt time, og aldri ventet mer enn fem minutter.

Skrevet

... men gud for en dårlig service de kan gi!! Har vært der sammen en venninde 3 ganger og har fått like dårlig service hver gang :x :x !! Brudekjolen ble allikevel kjøpt der..

Skrevet

Jeg har også kjøpte kjole der og syns også det var dårlig service. Når jeg står der med kjolen forventer jeg att de erfarne damene i butikken hjelper meg med å si, nå har du kjole, det du også trenger nå er underskjørt, hva med slør, tiara, dette vil være fint på deg etc...Jeg måtte selv si, ok, dette har jeg ikke gjort før, så hva skjer nå??

Skrevet

.men hvorfor kjøpe kjole der hvis servicen er så dårlig?

Skrevet
... men gud for en dårlig service de kan gi!! Har vært der sammen en venninde 3 ganger og har fått like dårlig service hver gang :x :x !! Brudekjolen ble allikevel kjøpt der..

Jeg har også prøvd kjole der og fant en jeg virkelig ville ha, men jeg syntes servicen var så dårlig og lite proff at jeg bestilte kjolen et annet sted. Når en skal kjøpe en kjole til kr 13000 forventer jeg å få god hjelp og råd om tilbehør, tilpassing, stil osv. Måtte finne de kjolene jeg ville prøve selv. Har vært i andre salonger hvor de ser på ansiktsform, skulderparti, personlighet og deretter funnet frem kjoler. Kjolene har da vært meget flotte på, slik at jeg går der i fra med samme selvtillit (gjerne litt bedre) enn det jeg hadde da jeg kom inn.

Kristin brudesalong lever nok på et rykte som ikke stemmer helt lenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...