*Bumblebee* Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Vi skal i bryllup nå i sommer,og jeg kjenner jeg begynner å bli litt stresset ang kjole.. har aldri vært i slikt selskap før så jeg aner ikke hva som er vanlig å gå med egentlig! hva er lov/ikke lov?kan man gå med en kjole som stopper et stykke over knærne?(uten å bli minikjole da) hvordan sko kan/bør man bruke..? Er i tillegg gravid så det er jo en utfordring i seg selv å finne noe som passer.. kom gjeerne med forslag og linker,det blir jeg glad for!
Gjest SmallTalk Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Står det kleskode i invitasjonen, så følger man denne. Står det ikke noe, så følger man vanlig fornuft. Minikjole og hvit kjole er to ting man styrer unna, og når det gjelder sko så er det bare å bruke fornuften. Alt som er normalt pent går nok bra. Siden du er gravid, så vil nok en kjole til knærne med "empireliv" være pent, samt at det nok er enklere å finne en som passer over magen. Og sannsynligvis så er nok lave sko desidert mest behagelig. Det finnes mange søte ballerinasko på markedet nå.
Gjest imli Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Eg syns ein bør ha kjole som dekker knærna. Hvitt og sort er sjølvsagt bannlyst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå