Gå til innhold

medaljong/sten med styrende kraft

Gjest seinfeld

Anbefalte innlegg

Gjest seinfeld

hei!

jeg husker ikke hva de er laget av, med det er en slags medaljong/sten/pendel, laget av noen forskjellige metalle tror jeg, som har en slags styrende kraft. for eksempel kan den brukes til å finne noe/noen man ikke vet hvor er dersom man holder den over et kart, fordi den vil tiltrekkes av riktig punkt. noen som vet hva dette heter, er laget av og hvor man kan få tak i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

hei!

jeg husker ikke hva de er laget av, med det er en slags medaljong/sten/pendel, laget av noen forskjellige metalle tror jeg, som har en slags styrende kraft. for eksempel kan den brukes til å finne noe/noen man ikke vet hvor er dersom man holder den over et kart, fordi den vil tiltrekkes av riktig punkt. noen som vet hva dette heter, er laget av og hvor man kan få tak i?

For meg høres dette ut som en pendel du etterlyser :)

Pendler har forskjellige steiner som har hver sin energi. Finn en pendel som du føler er riktig, bli kjent med den ved å først spørre om den kan vise deg hva ja og nei er. Min erfaring er at ved ja, går pendelen i ring. Ved nei går den frem og tilbake. Hvis den ikke vil svare står den helt rolig og rister. Når du har funnet den riktige pendelen kan den hjelpe deg med det meste du lurer på. :-)

Vet om et forum som har mye fint skrevet om pendler å hvor du kan lese om andres erfaringer og opplevelser med pendler:

Om pendler

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...