cookies Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Siden jeg sluttet på p-pilla i januar, har syklusene mine vært lange. Jeg fikk ikke mensen tilbake før etter ca 7 uker (hadde ikke pillemens rett etter p-pillslutt). Siden januar har jeg hatt mensen tre ganger, og har en syklus på mellom 5-7 uker. Kan dette påvirke eggløsningen? Det gikk ikke første PP, men vi håper jo selvfølgelig at det snart sitter en spire i magen min, men det er så lenge å vente siden det er så lange sykluser. Jeg tok forresten en eggløsningstest når jeg hadde el-slim, men den gav ikke utslag. Når gir en slik test utslag?
Gjest WendyClear Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 EL-slim er et tegn på at EL har vært. Så prøv noen dager før rundt 14 dager før mensen har du EL. Jeg har ikke erfaring med EL-tester, bruker tempemetoden..
Gjest Iril Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 EL-slim er laget av kroppen for å hjelpe sædcellene opp i livmoren, det er laget med kanaler som de kan svømme i, så for de aller fleste vil EL-slimet kommet FØR EL kommer. Det vanligste er at det tørker inn den dagen eller dagen etter man har EL. Hadde så lange sykluser jeg også, det er frustrerende. Selv om du har EL-slim har du ikke nødvendigvis EL, det har jeg også erfaring med. Eneste måten å vite det helt sikkert på, er å tempe.
cookies Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2010 Takk for svar begge to. Irli, det er frustrerende med lange sykluser, og ikke å vite om man har eggløsning. Hvor mange pp brukte dere? Men dere skriver litt forskjellig, WendyClear skriver at EL-slim er etter eggløsning, mens Irli skriver at det er før eggløsning. Hva er riktig?
Gjest Iril Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Jeg har rett, les litt ned på denne siden. Det ville vært en stor tabbe av naturen å lage oss slik at EL-slim kom etter EL. Vi brukte mange pp, kom ut av tellingen for syklusene var så lange. Måtte ha Pergo til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå