meelissa Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Må kjøpe ny fuktighetskrem nå, siden jeg snart er tom for prøven av Decleors Hydra Floral Cream. Denne er litt for fet for meg, tror jeg.. Så jeg vurderer å kjøpe emulsjonen. Kan jeg være sikker på at denne er like god for meg som kremen? For kremen liker jeg meget godt, synes bare den er en anelse for fet, spesielt om morgenen. Merker fort at jeg blir blank av den! Tenker også på å heller kjøpe Active Moist, denne hadde jeg for en stund siden og var greit fornøyd med den. ELLER, bør jeg investere i en solkrem med faktor når sommeren er her? Gosh, for noen "problemer" jeg har Veldig takknemlig for tips!
Perledrøm Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Jeg ville ha kjøpt enten en dagkrem med solfaktor eller Active Moist, pluss en solkrem du kan blande i kremen
meelissa Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2010 Men jeg har ingen anelse om hvilken solkrem jeg burde velge! Og det er jo litt "sløs" å bruke solkrem om natten.. Derfor jeg er så utrolig twisted minded.. Har du noen tips til gode dagkremer med faktor likevel? :)Har lest litt om en fra MD, men er usikker på om den passer min hud.
psawyer Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Jeg syns emulsjonen også er for mye. Ble like fort blank av den som kremen! Nå bruker jeg Active Moist, og blander i Solar Defense Booster (også fra Dermalogica) og er veldig fornøyd! Du kan jo gå til en hudpleiesalong og be om prøve på den, så slipper du å kaste bort penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå