InaMina Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Min mann er tilbake på jobb, og jeg er alene, litt nedtur etter en så fantastisk dag, men det er slik livet vårt er til tider. Vi hadde en strålende dag på lørdag, feiret dagen sammen med gode venner og familie, og vi hadde det supert! Koste meg hos frisøren før vielsen, sammen med min forlover. Alt gikk knirkefritt hele dagen, selv om jeg var sliten etter den intensive planleggingen den siste uken før bryllupet. Men alt strevet og stresset i forkant var virkelig verdt det den dagen! Så nå er alt ryddet bort, og pakket ned, litt av en jobb! Vi fikk så fantastisk mye fine gaver, skal bli vanskelig å plassere alt. Forlot ikke festen før ca. 02.30, og enda varte festen ut i de små morgentimer. Legger ved 2 bilder av oss fra dagen.
Jerle Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 For en nydelig kjole. Og du kledde den perfekt. Flott par!
Gjest Blondie65 Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 For en utrolig vakker kjole du hadde og for et flott par dere er. Gratulerer med overstått.
gullhjerte Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Gratulerer Flott mann du har fått deg, kan jeg spørre hva slags uniform han har på seg? Veldig fine bilder
sofie777 Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Flott par og nydelig kjole. Artig at stripen på uniformen var akkurat den samme som en av fargene i "rosemalingen".
InaMina Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2010 Tusen takk alle sammen! Min mann jobber i forsvaret, så han har på seg forsvarets galla uniform. Fargen på stripe/krage er avhengig av hvilket kompani man tilhører. Å flaks for oss matcher den blå fargen i min kjole
gotcha Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 Gratulere så mye! Var nydelige bilder, og du kledde kjolen kjempegodt. Stilig med mann i uniform
Fluffe Skrevet 24. mai 2010 #12 Skrevet 24. mai 2010 Jeg simpelt elsker at folk bryter tradisjonen med hvite kjoler i bryllupet..
Cæmis Skrevet 25. mai 2010 #16 Skrevet 25. mai 2010 Gratulerer! Nydelig kjole, så litt på den selv, men endte opp med noe helt annet!
Gjest LilleLovely Skrevet 25. mai 2010 #17 Skrevet 25. mai 2010 Så fine dere var! Nå gleder jeg meg til mitt eget. Håper flere legger ut bilder utover sommeren..
hvitstil Skrevet 1. juni 2010 #19 Skrevet 1. juni 2010 gratulere med overstått dag Fantastisk kjole du hadde, og et vakkert par
Plutseliten Skrevet 1. juni 2010 #20 Skrevet 1. juni 2010 Jeg simpelt elsker at folk bryter tradisjonen med hvite kjoler i bryllupet.. Samme her! for en nydelig kjole du hadde... Og for et flott par dere er Gratulerer så mye. Kan ikke få sagt nok hvor nydelig den kjolen var.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå