Gå til innhold

14 stemmer

1. 1. hvorfor handler dere på nettet?

• pris/billig
    • unike ting/klær
    • frihet(handle når man vil)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!!

jeg elsker å handle på nettet pgaav unike klær. liker ikke å gå ut og se at andre har på det samme som meg. har flere ganger vært på byn der en eldre dame har den samme klær som meg,stående ved siden i kø,litt ubehag syntes jeg!! hva er deres grunn???

grunnen til at jeg ikke tillater avstemning på flere er at jeg vil se hva som er den viktigst grunnen,det kunne jo være flere,og blir ikke lett å se om alle stemmer på alt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Helene_79
Skrevet

Jeg elsker å shoppe på nett!

Tror grunnen er noe av den samme som din - da får man unike klær, eller ihvertfall som svært få andre har. Skal man gå i butikker her blir det de samme butikkene igjen og igjen, og det er kjedelig. Nå som det også er billig å handle fra utlandet og man får varene raskt, er det definitivt verdt det!

Gjest Emera
Skrevet

Handler jeg på nett er det fordi det er unikt, ja. Her i byen er alt så likt, jeg tror trondheimere er redde for å skille seg ut. Det finnes butikker med litt mer unike klær her også, men man må lete litt. Ellers går det i de samme fargene, samme snitt, samme ditt og datt.

Skrevet

Klessmaken min er mote-uavhengig, og da er det mye lettere å finne de tingene jeg liker på nettet.

Skrevet

Nå handler ikke jeg klær på nettet, men sminke og annen kosmetikk. Grunnen til at jeg handler på nett er hovedsaklig pga pris, men også fordi jeg da kan handle når jeg vil.

Skrevet

Svarte "frihet". Handler sjelden klær på nett, men en del hudpleieartikler. Årsaken er rett og slett at jeg ikke får tak i "mine" merker her jeg bor og da er det enklere å bestille på nett enn å ta turen til nærmeste by flere mil unna.

Skrevet

Elsker å shoppe på nettet jeg og. Både klær og alt mulig annet. Føler ofte at jeg finner andre ting på nettet enn i butikkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...