Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har farget håret mitt rødbrunt i noen år nå, men trenger en forandring, og har lyst til å prøve å bli blond. Ikke sånn hel lys, men mellomblond kanskje. Naturlig er jeg vel mørk blond ca.

Jeg er klar over at det er vanskelig å ikke anbefales, men jeg har ikke tålmodighet til å først farge det mørkebrunt, og så stripe helt til jeg har naturlig farge, for så å bli lysere... det vil jo ta år og dag.

Så da lurer jeg på om noen kan anbefale frisør i Bergen som er god spesielt på farging? Jeg går gjerne til et sted med lærlinger da det sikkert kommer til å koste en del.. jeg har så langt bare gode erfaringer med lærlinger, så er ikke redd for det :). Jeg har sett at de har fått noe på toppen av galleriet som heter Top Twenty Akademiet, noen som har vært der?

På forhånd takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Jeg ble veldig fornøyd med damene på Spectrum Hårsenter med Oasen. Jeg hadde verdens ekleste farge på håret, jeg hadde hjemmefarget det i flere år, så hjalp de meg med farge, striping, klipp og føn/styling for 1700 kr. Håret mitt har aldri vært bedre og damene der er kjempehyggelige og imøtekommende. Anbefales på det sterkeste.

Gjest Katee
Skrevet (endret)

Farget håret mitt sist på Dada i Telegrafen og digget det! Frisøren min dro på en måte noen av de andre frisørene med seg og alle engasjerte seg. Vi brukte litt tid på å finne den fargen jeg ville ha; hun kom med innspill samtidig som at hun faktisk hørte på hva jeg ønsket. De har og en del lærlinger slik at prisen blir lavere. Kan absolutt anbefales!

Har også vært hos E.T og Think HairWear på Xhibition, men var ikke så fornøyd av ulike grunner...

Edit: Betalte ca. 1650,- for klipp, styling og farging pluss en boks med voks :) (Ble ikke klippet av en lærling så du kan få det rimeligere)

Endret av Alyah
Skrevet (endret)

Jeg er kjempefornøyd med Adam & Eva ved teateret. Begynte å gå der etter å ha fått fargen fullstendig ødelagt av ET hårstudio på Kløverhuset, og hun jeg var hos på Adam & Eva fikset det kjempebra, ble veldig pent og naturlig, til tross for at det var oppå et stygt feilskjær. Etter det har jeg gått dit fast, for både klipp, farge og striper :) Vet ikke om de har lærlinger der da, men det kan du jo eventuelt spørre dem om.

Kan samtidig slenge ut en advarsel mot ET! Ikke flinke til å klippe, men elendige til å farge/stripe. Jeg skulle ha mørkere blond i bunn og lyse striper, og gikk derfra med rødt i bunnen og oransje striper. Aldri vært så misfornøyd med håret mitt noensinne.

Endret av Rosebud

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...