Voyage Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 jeg er så lei av å være den grå musa som ingen ser på.. Nå ønsker jeg tips fra dere som er flinke å kle dere og sminke dere! Jeg er ikke flink å matche klær og tilbehør.. Ikke flink til å sminke meg.. Det blir sånn naturlig sminka og kjedelig.. Ikke flink å ordne håret mitt.. Skulle ønske jeg hadde en venninne som ville hjelpe meg med dette :-)
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Kanskje du kan ta kontakt med en stylist eller noe? Spørs jo litt på hvor du bor, men i byer har de jo steder som gir råd om klær som passer din kropp, farger ol. Og mange frisører kan også gi fargeanalyser og sminketips. Litt dyrt, men det kan jo hende det er verdt det...
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Mange går i "orange ansikt"-fella når de ønsker å bli babes. Sokker i bh'en og platinablondt hår er ikke særlig attråverdig, så jeg synes du heller burde holde deg til naturlig sminke. Du kan jo gå til en frisør og få råd til hår og sminke i hvert fall, så unngår du den klassiske fjortisfella.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Det jeg tror er viktig at man har noe som gjør at en skiller seg ut og at man har fine klær. Hvis du vil bli en såkalt "babe" burde du være slank, vise formene dine dvs gå i ettersittende klær, da spesielt jeans eller kortere skjørt/kjoler. Men ikke FOR ettersittende heller. Vise litt kløft hvis du har, hvis ikke fokuser på ansiktet og håret-bølger i håret som du ser på Lauren Conrad f.eks.. Få frisøren til å klippe det i en fin frisyre og smink deg pent men ikke for mye av alt, gjør så du har jevn farge i ansiktet. Bruk rosatonet rouge, mascara kanskje litt mørk øyenskygge en lys gloss setter en ekstra spiss. Øyebrynene er veldig viktige, er dine veldig lyse-farg dem, eller få noen til å ordne dem. Litt farge i ansiktet og på kroppen skader jo ikke Klær.. hmm jeans som man får fin rumpe i, må være ettersittende. Vis frem rumpa ikke dekk den til. Bruk klær og jakker og slikt som har et feminint snitt altså at det sitter etter i formene. Push up bh
Gjest astrid Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Å bli babe, og å slutte å være kjederlig, handler om å skille seg ut. Du skiller deg ikke ut med hvit tupert hår og masse sminke, det er nemmelig mange av dem. Og når jeg sier skille deg ut, så mener jeg ikke type anime stil liksom, det er ikke babe. Gå til frisøren, fresh opp håret med klipp og farge hos en FLINK frisør. I forhold til klær bør du lese litt blogger, det gir ihvertfall meg inspo. Også lookbook.nu er en fantastisk inspirasjonskilde. Har du lyst å vise ett bilde av deg,så er jeg villig til å hjelpe deg mere?
Voyage Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2010 Å bli babe, og å slutte å være kjederlig, handler om å skille seg ut. Du skiller deg ikke ut med hvit tupert hår og masse sminke, det er nemmelig mange av dem. Og når jeg sier skille deg ut, så mener jeg ikke type anime stil liksom, det er ikke babe. Gå til frisøren, fresh opp håret med klipp og farge hos en FLINK frisør. I forhold til klær bør du lese litt blogger, det gir ihvertfall meg inspo. Også lookbook.nu er en fantastisk inspirasjonskilde. Har du lyst å vise ett bilde av deg,så er jeg villig til å hjelpe deg mere? Hei bare skriv en personlig melding tilmeg så skal jeg sende et bilde av kjedelige meg...
Gjest Ciara* Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Tenker du på bimbotypebabe eller ei jente som kan å kle/sminke seg? Det verste jeg ser, er disse tenåringene som tuperer håret (hva eeeer greia med det?), slenger på seg masse sminke og framhever hvert eneste trekk i ansiktet. Personlig synes jeg det er mye finere med de som kan å sminke og kle seg. For å sminke seg bra, finnes det en masse tips på nettet. Det viktigste er vel å kartlegge hva som er dine beste trekk. Hvis øynene dine er fine - framhev dem. Liker du leppene - gjør de mer framtredende. Det viktigste her er å ikke framheve to eller flere trekk like mye, da ser det bare "too much" ut. Sminke er som alle andre områder her i livet, man må eksperimentere for å finne ut hva som kler en. Hvis de fargene som er "in", absolutt ikke er dine farger, så ikke bruk dem. Det samme gjelder hårmoter. Selv følger jeg svæææært sjelden hårmotene, fordi jeg har langt hår, og jeg liker å ha det langt, naturlig og med litt bølger i. Kjøp noen hårblader og se på frisyrer du liker, ta deretter bladet med til frisøren og spør hva han/hun kan anbefale. Når det gjelder klær; noen generelle regler; hvis du er veldig lys, hold deg unna skarpe farger. Jeg synes ikke det er pent med blondiner i sjokkrosa, det får dem bare til å se enda blekere ut. Her finnes det mange generelle råd som du kan finne hvis du leter litt på nettet. Vil også anbefale deg til å ikke følge motene slavisk her, heller. Som regel er det flere alternativer hver sesong. Jeg vet for eksempel at jeg ikke kler baggy klær, derfor holder jeg meg unna dem. Noen blader arrangerer "bli ny-konkurranser", du kan jo prøve å melde deg på dem?
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 Vær så snill..... Å bli "babe" (det finnes ikke noe positivt i den merkelappen, håper du er klar over det) er enkelt; Bleik håret til det er stritt og tørt, inn med silikon, på med latterlige klær og ut med vett og interessant kunnskap. Menn snur seg etter babes fordi de ser utjålete ut, utspjåkete ut, lette å gjøre narr av og er stort sett lette på tråden. Menn snakker med jenter som har gjort noe utenom det vanlige, som utstråler kunnskap, har glimt i øyet, kler seg feminint i klær som passer sin kropp, som har god kroppsholdning og går sexy. Hilsen mann med stor kompisgjeng
waco Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 Det sjuke med damer er at dess mer attraktive de ønsker å fremstå desto mer avvisende vil de også være til beilere.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 jeg er så lei av å være den grå musa som ingen ser på.. Nå ønsker jeg tips fra dere som er flinke å kle dere og sminke dere! Jeg er ikke flink å matche klær og tilbehør.. Ikke flink til å sminke meg.. Det blir sånn naturlig sminka og kjedelig.. Ikke flink å ordne håret mitt.. Skulle ønske jeg hadde en venninne som ville hjelpe meg med dette :-) Ta en tur rundt i ulike parfymerier inkludert Body Shop: still spørsmål og spør om prøvesminking. Da bør du kanskje slå til på å kjøpe et par av produktene, om du liker det du ser, etter å ha blitt vist hvordan du kan sminke deg. Still spørsmål...og se i speilet hvordan hun gjør det. Les kvinnemagasiner: Vogue, Costume, Mag, In Side, Femina, Det Nye, Hello, Ok (bli inspiret av bilder!) Prøv deg frem!
Gjest Micka Skrevet 24. mai 2010 #11 Skrevet 24. mai 2010 Åh, så spennende! Selvfølgelig skal du få hjelp (jeg er skap-stylist). Jeg sender deg sikkert en personlig melding for å få bilde, men kan liste opp et par ting her først. (og ps: ikke gå i 'fella' med å bli en sånn 'babe' med bleka hår og super-solariumbrun) Håret: Få glans i håret med en glansvask nær opp til din egen hårfarge. Bruk et styligprodukt som gir glans, f.eks hårkrem fra Define. Huden: Sol deg litt for å få en naturlig, gylden farge. Få renset huden, ta en tur til hudpleie. Hjemme, rens huden hver kveld, med rensekrem og tonic + avslutt med en god fuktighetskrem. Dette med rensing er viktig for å få fram glød i huden. Det med klær og hvilke farger som passer deg er litt vanskelig å si akkurat nå, siden jeg ikke har sett deg. Men det fines masse sider på internett med tips om lekre klær. Sjekk f.eks Min mote på vg. Vi snakkes
Gjest brutal_mann Skrevet 24. mai 2010 #12 Skrevet 24. mai 2010 (endret) Bli Kvinne, ikke bimbo. Ikke at alle bimboer er så ille da... http://www.bimbo.no Er jo en bimbo med klasse. Endret 24. mai 2010 av brutal_mann
samboer91 Skrevet 24. mai 2010 #13 Skrevet 24. mai 2010 Selvsikkerhet er viktig! Og bli heller en vakker kvinne enn en bimbo. En bimbo ser jeg på som egoistisk, fæl og uekte!
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #14 Skrevet 24. mai 2010 Å anstrenge seg ene og alene for at menn skal se på deg, vil ikke føre med seg noe positivt. I hvertfall ikke i form av lykke. Tvert i mot.. Hvorfor ikke heller "finne deg selv"? Finn ut hvem du er og hva du liker, hva slags farger og klesstiler du synes er fine. Ta utgangspunkt i DINE preferanser, ikke menns. Mine erfaringer tilsier at typiske babes i bunn og grunn er svært lite interessante. Pene ved første øyekast, ja. Men ved andre øyekast er de faktisk fryktelig lite originale og spesielle, og man glemmer dem raskt. For ikke å snakke om når man stifter nærmere bekjentskap med slike damer! De er så opptatt av utseende at de sjelden har noe interessant å bidra med i en samtale som handler om noe annet enn sminke og klær.
Ella_Grey Skrevet 24. mai 2010 #15 Skrevet 24. mai 2010 Første steg ut av grå mus tilværelsen er å rette ryggen og løfte blikket. Finne ut hvilken kroppstype du har og kle deg etter den. Ikke gjem bort kroppen din Bruk mer kjoler og skjørt.
Gjest lolita___ Skrevet 24. mai 2010 #16 Skrevet 24. mai 2010 Kan du legge ut bildet ditt.Vannskelig å hjelpe deg sånn.Hadde vært enklere om jeg kunne se din kroppsfasong og hårfarge.
usynlig Skrevet 24. mai 2010 #17 Skrevet 24. mai 2010 enig med flere andre. om du ikke ønsker legge ut noe bilde kan du fortelle hva slags hårfarge og klipp du har, i tilleg til kroppsfasong?
Sæzzy Skrevet 24. mai 2010 #18 Skrevet 24. mai 2010 Ha selvtillit. Smil, hver dag selv, rett deg opp i ryggen og bær deg selv.
psawyer Skrevet 24. mai 2010 #19 Skrevet 24. mai 2010 Ha selvtillit. Smil, hver dag selv, rett deg opp i ryggen og bær deg selv. Helt enig! De flotteste jentene/kvinnene jeg vet om er de som har glimt i øyet og noe spesielt med seg - ikke de som har de mest tettsittende klærne, den slankeste kroppen eller den mest perfekte sminken.
Jade Skrevet 24. mai 2010 #20 Skrevet 24. mai 2010 Ha på deg flatterende klær. Hold håret ditt ved like, og gjerne i en flatterende fasong. Dyrk dine interesser, følg dine drømmer. Vær hjelpsom og vennlig. Smil til og vær åpen mot de du treffer! En type som velger deg fordi du er babe, bytter deg ut så snart han får sjans på en lekrere babe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå